Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@08:23:14 GMT

بازیگران سریال عبور از پاییز +ساعت پخش و تکرار

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۸۰۶۴

بازیگران سریال عبور از پاییز +ساعت پخش و تکرار

سریال «عبور از پاییز» محصول سال ۱۳۸۸، به کارگردانی و نویسندگی محسن شاه‌محمدی و تهیه‌کنندگی رضا جودی است.

این سریال ابتدا با نام «پاییز پدر سالار» ساخته شد که رمضان (شهریور) ۱۳۸۸ از شبکه دو پخش شد.

این مجموعه درباره زندگی مرد ثروتمندی به نام فرخ است که با دختران و دامادهایش رابطه خوبی دارد اما احساس می‌کند که دوران بازنشستگی‌اش فرا رسیده و باید اموال و مسئولیت‌های خود را به دخترانش واگذار کند اما شروطی برای انجام این کار وجود دارد باعث اتفاقاتی در این خانواده می‌شود …

بازیگران عبور از پاییز

چنگیز جلیلوند در نقش فرخ
محمود عزیزی
شیرین بینا
برزو ارجمند
رحیم نوروزی
بهناز جعفری در نقش توران
رامین راستاد
محمود بنفشه‌خواه
فرشید زارعی‌فر
میرطاهر مظلومی
لیدا عباسی
بهار کاتوزی
هانیه بساتینی

دیگر عوامل

نویسنده: مسعود شاه‌محمدی، بر اساس طرحی از جابر قاسمعلی
فیلمبردار: جواد صفا
آهنگساز: کارن همایونفر
طراح چهره‌پردازی: محمدرضا قومی
طراح صحنه و لباس: کامیاب امیرعشایری
تدوین: مهدی جودی
صدابردار: صالح حبیبی

ساعت پخش و تکرار عبور از پاییز

این سریال از چهارشنبه ۹ آبان هر روز ساعت ۱۶:۰۰ پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با‌ هانیه بساتینی بازیگر نقش لعیا به گفتگو نشستیم تا از زبان او با ویژگی‌های لعیا بیشتر آشنا شویم.

بساتینی متولد سال ۱۳۶۰ و فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر است و سریال عبور از پاییز و بازی در نقش لعیا اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون است هرچند این بازیگر تاکنون یک بار در تئاتر «سوو شون» به کارگردانی منیژه محامدی بازیگری روی صحنه را تجربه کرده است. عمده فعالیت‌های او درتئاتر،کارگردانی بود و در تلویزیون هم به عنوان دستیار کارگردان فعالیت‌هایی داشته است.

در آغاز شاید بد نباشد درباره بیان شما صحبت کنیم که خوب است و چنین به نظر می‌آید که در ایفای نقش لعیا به شما کمک کرده است؟

من تئاتر خوانده‌ام اما چون از همان ابتدا کارگردانی را انتخاب کردم، درس فن بیان را به صورت تخصصی نگذرانده‌ام، اما می‌دانم که چگونه از بیان باید در بازی استفاده کرد. شعر زیاد می‌خوانم به ادبیات علاقه‌مند هستم، همیشه تلاش می‌کنم کلمات را درست ادا کنم، بعضی‌ها می‌گویند ملا لغتی هستم اما خودم همه اینها را در خوب شدن بیان موثر می‌دانم. البته این را هم بگویم که صدابردار سریال، آقای حبیبی خیلی به من کمک کردند تا حس صحنه را بخوبی با کلامم به بیننده منتقل کنم همچنین مسعود شامحمدی، کارگردان که بخوبی همه بازیگران را هدایت می‌کنند.

لعیا یکی از دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌های سریال عبور از پاییز است، خودتان فکر می‌کنید چرا مخاطبان با این شخصیت همراه شده‌اند؟

لعیا مهربان است، زیاده خواه نیست و عشق برایش اهمیت دارد،همین ویژگی‌ها باعث شده تا او با خواهرها و پدرش فرق داشته باشد. او آدم‌ها را به خاطر خودشان دوست دارد نه به خاطر مال و منالشان. او رضا را دوست دارد چون فکر می‌کند او آدم با معرفتی است اما متلک رضا باعث می‌شود او به این معرفت شک کند، لعیا پدرش را دوست دارد نه به خاطر ثروتش بلکه به این دلیل که پدرش است. درباره خواهرانش هم همین احساس را دارد.برای لعیا مادیات مهم نیست و آدم‌ها برایش بیشتر ارزش دارند، شاید داشتن همین خصوصیات است که مردم با شخصیت لعیا همراه شده‌اند.

با وجود این شخصیت دوست داشتنی، سردی لعیا قابل توجه است، سردی‌ای که هم در چهره و هم رفتار او می‌توان دید؟این سردی را خودتان به شخصیت دادید یا کارگردان از شما خواست؟

کارگردان خواست که همه شخصیت‌ها سرد باشند چون با این فضا می‌خواست نشان دهد که آدم‌هایی که معیار اصلی زندگیشان پول و مادیات است، آدم‌های غمگین و سردی هستند و روابط آنها بیشتر مکانیکی است تا واقعی.

اما پوران شخصیتی گرم دارد، در صورتی که در خانواده کامیاب بزرگ شده است؟

پوران عامی‌تر از ۲ خواهر دیگر خود است.او نگرانی‌های عمیقی ندارد، او بیشتر نگران است که نکند پدرش دوباره ازدواج کرده باشد، برای همین مدام این قضیه را مطرح می‌کند. از طرفی، او دو فرزند دارد که روحیه اش را تحت تاثیر قرار داده‌اند، البته شوهرش هم در این قضیه بی‌تاثیر نیست. در مقابل توران، شخصیتی خشک، سرد و منطقی دارد که عواملی چون نوع کارش، همسرش و بچه‌دار نشدنش در این رفتار موثر هستند.

برای اولین تجربه بازیگری در سریالی طولانی مدت و سنگین حضور یافته‌اید، احتمالا این سریال باید تجربه خوب و مفیدی برای شما باشد؟

چون دستیار کارگردانی را هم قبلا تجربه کرده‌ام، با شرایط کاری آشنا بودم، اما سریال عبور از پاییز حسن خیلی خوبی که دارد، پشت صحنه آن است، همه با هم دوست هستند و گروه در آرامش بسیار خوبی کار را پیش می‌برد.در به وجود آوردن این آرامش، تک تک عوامل موثرند. این آرامش باعث می‌شود همه به نحو احسن کار خود را انجام دهند

ساتین

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار فیلم و سریال فیلم و سریال آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت

سریال‌های مختلفی این روز‌ها در حال تصویربرداری هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی یا علی مشهدی اشاره کرد.

به گزارش مهر، ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوانی که با نقش «بهروز» در سریال «پایتخت» شناخته شد حالا در جدیدترین فعالیت خود در سریال «بدل» حضور دارد.

سریال «بدل» فضایی طنز دارد و در حال و هوای دیگر آثار علی مشهدی است. او در این سریال از بازیگران مختلفی هم بهره برده است که برخی در سریال‌های پیشین او حضور داشته اند.

شهرام قائدی، ساعد هدایتی، هادی عامل هاشمی، فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی از جمله بازیگران این سریال هستند که این روز‌ها در حال آماده سازی است و یکی از گزینه‌های احتمالی پخش در ایام نوروز ۱۴۰۲ است.

دیگر خبرها

  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • (ویدئو) جزئیاتی جدید درباره سریال جومونگ ۳ ؛ از ساعت پخش تا معرفی بازیگران
  • ساعت پخش و تکرار سریال جومونگ ۳ در شبکه تماشا + تیزر
  • همه‌چیز درباره پخش جومونگ سه در ایام نوروز + ساعت پخش، بازیگران و تیزر
  • پخش بیش از ۱۰ سریال ایرانی و خارجی از شبکه‌های سیما
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • «هفت‌سر اژدها» بحث سریال انتقادی را زنده کرد
  • حافظ در مسیر رستگاری
  • اراده استانی برای پرداختن به قهرمانان قزوینی وجود ندارد
  • یک شبکه تلویزیونی تا نیمه شب سریال پخش می‌کند