Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی نیاز به مدیرانی توانمند داریم گفت:آقای رحمانی در حوزه رفتارهای ارزشی و انقلابی آزمون های خود را پس داده اند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «حسینعلی شهریاری»، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی نوبت شب امروز (شنبه۵آبان ) و در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: در عصر کنونی رونق اقتصادی کشورها ناشی از رونق اقتصادی در بخش صنعت، معدن و تجارت است که در واقع یکی از حساس‌ترین بخش‌های یک کشور است و به دلیل تاثیر مستقیم بر اقتصاد، به تعبیری نبض اقتصادی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: حسن سابقه و تجارب ارزشمند آقای رحمانی نویدبخش روزهای خوب برای وزارت صنعت و معدن است. مخالفان طوری صحبت کردند که فکر می‌کردند یک وزارتخانه در هیات دولت می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند. غافل از اینکه وزیر یک نفر در هیات دولت است و نه تنها دولت به تنهایی بلکه قوه مقننه و قوه قضاییه همگی باید دست به دست هم دهند تا مشکلات کشور برطرف شود. نباید از یک نفر انتظار داشته باشیم که همه مشکلات را حل کند.

 

«شهریاری» بیان کرد:‌ آقای رحمانی علاوه بر داشتن تعهد و تخصص و شایستگی، برای این مسئولیت خطیر یکی از برترین مدیران اجرایی و اقتصادی کشور است. انتخاب ایشان از سوی رییس جمهور اراده و عزم جدی دولت را برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و رونق بخشیدن به کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی را نشان می‌دهد. در شرایط کنونی بدون تردید یکی از چالش‌های مدیریت کلان کشور، چالش اعتماد به باورهای قلبی و رفتاری مدیران به ارزش‌های دینی و انقلابی از یک سو و اعتماد به دانش‌های توسعه‌ای و درک امور بین‌الملل و توان اجرایی برنامه‌های توسعه‌ای از سوی دیگر است.

 

وی تصریح کرد: راهکار اثربخش کاهش این چالش در وجود مدیران توانمند و عالی است. مدیرانی که واجد این ویژگی‌ها باشند موفق خواهند شد که خوشبختانه آقای رحمانی در حوزه اندیشه و باورها و رفتارهای ارزشی و انقلابی آزمون‌های خود را پس داده است و در حوزه‌های توسعه‌ای با رویکردهای داخلی و بین‌المللی صاحب نظر است. عملکرد گذشته ایشان از سطح قابل قبولی برخوردار است. کسانی که از آقای رحمانی شناخت کافی را دارند به خوبی می‌دانند که ایشان ویژگی‌های مورد نظر را دارد.

 

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: رویکرد تعامل با دنیا به عنوان یک استراتژی هدفمند مورد توجه ایشان بوده است. ارتباط موثر ایشان باعث دلگرمی فعالان صنعت و معدن خواهد شد. رویکرد برنامه‌محوری و سوابق ایشان نشانگر توسعه در این حوزه خواهد بود. کارنامه درخشان ایشان نشان می‌دهد که اعتقاد ایشان به بخش خصوصی در به حرکت درآوردن اقتصاد با محوریت بخش خصوصی روزهای خوبی را پیش روی خود خواهد داشت. موضوع اقتصاد یک چرخه تعریف شده است که بدون هماهنگی چرخه سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید و صادرات، تحقق نخواهد یافت.

 

وی  در ادامه اظهار کرد: خروج از بحران‌های ملی و منطقه‌ای و ورود به بازارهای جهانی دانش و تجربه و آگاهی در این بخش را طلب می‌کند که سلامت کاری ایشان و احاطه بر مسئولیت خطیر ایشان در طول دوران مسئولیت زبانزد بوده و مطمئنا تجارب ارزشمند ایشان قطعا سبب خواهد شد که این مجموعه بتواند گام‌های موثری در توسعه اقتصادی کشور بردارد و سبب حضور بیشتر در بازار بین‌المللی گردد. اهتمام بیشتر به بازار غیر نفتی باعث خروج از رکود و کسب بازارهای جدید موجبات تقویت صادرات غیر نفتی را فراهم خواهد کرد.

 

«شهریاری» با بیان اینکه  با ایجاد فضای مناسب کسب و کار و رشد سرمایه‌گذاری وضعیت صنعت و معدن و گسترش بازارها صورت می گیردگفت: توجه به سرمایه‌گذاری خارجی برای تولید باکیفیت از اقدامات موثر ایشان است که در تداوم برنامه‌ها به آن اشاره شده است. خوشبختانه امروز سکان هدایت این وزارتخانه به شخصی سپرده می‌شود که هم در تولید و هم در تجارت تبحر دارد./

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مجلس پیاده روی اربعین موکب اربعین اربعین رای اعتماد مجلس شورای اسلامی بیرجند جلسه رای اعتماد وزرای پیشنهادی شهریاری وزیر صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است