Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اقبال طیب طاهر، مدیر توزیع برق شهرستان دزفول با اشاره به اینکه این شهرستان 167 هزار انشعاب برق شامل؛ 820 اشتراک کشاورزی، 420 اشتراک عمومی، 303 اشتراک صنعتی، 190 اشتراک سایر مصارف و مابقی اشتراک خانگی دارد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و 385 انشعاب برق غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و جمع آوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان دزفول بیش ترین تعداد اشتراک های کشاورزی را در استان دارد، اذعان داشت: از این تعداد انشعاب غیرمجاز 370 مورد به انشعاب قانونی و مجاز تبدیل شد.

آغاز اورهال ترانس های برق از مهرماه

طیب طاهر به آغاز عملیات اورهال ترانس های برق دزفول از مهرماه اشاره و تصریح کرد: این عملیات با استفاده از 3 گروه گرم و سرد تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مدیر توزیع برق دزفول با اشاره به شناسایی نقاطی که نیاز به تعمیر و تجهیز دارند، گفت: با این عملیات سالانه 50 درصد از مشکلات برق نقاط مختلف بر مبنای اولویت برطرف می گردد.

اقبال طیب طاهر با بیان اینکه از سال 95 شستشوی شبکه های برق جدی گرفته شده که همزمان با عملیات اورهال در حال انجام است، افزود: ترانس ها با آب مقطر شستشو می شوند تا بر اثر پدیده ریزگردها دچار مشکل نشوند.

باغ های مرکبات دزفول روشن می شوند

این مقام مسئول در ادامه درخصوص برق رسانی به باغ های مرکبات دزفول بیان داشت: طبق ماده 8 قانون حفظ اراضی کشاورزی، حق نداشتیم برق ساختمان های باغ ها را تامین نماییم.

طیب طاهر اظهار کرد: سال 96 با تصویب مجلس شورای اسلامی موظف شدیم به صورت موقت به ساختمان باغ ها برق و دیگر خدمات واگذار کنیم تا در مدت 3 سال نهاد مربوطه نسبت به تعیین تکلیف آن ها اقدام کند.

وی افزود: در صورتیکه ساختمان ها غیرمجاز باشند، تخریب و اشتراک برق آن ها جمع آوری می شود، البته درصورت تغییر کاربری اشتراک دائم به آن ها داده خواهد شد.

اقبال طیب طاهر اذعان داشت: از شهریور امسال نیز آئین نامه مقابله با خدمات غیرمجاز ابلاغ شده که طبق آن موظف شدیم به ساختمان هایی که قبل از سال 96 ساخته شده اند خدماتی چون برق ارائه شود به همین منظور هنگامی که متقاضی درخواست انشعاب برق می دهد از جهاد کشاورزی برای مشخص شدن زمان ساخت استعلام گرفته می شود.

مدیر توزیع برق دزفول گفت: به متقاضیان باغ هایی که قبل از ابلاغ این آئین نامه هزینه برق را پرداخت کرده اند اشتراک برق واگذار می گردد.

انتهای پیام/گ

برق رسانی به مناطق محروم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق رسانی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی، در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع مدیریت تولید و صادرات مرغ، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار و ۵۹۴ تن مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است.

حسن‌نژاد با اشاره به روند تأمین نهاده‌ها و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها، افزود: به منظور تعادل‌بخشی و تنظیم بازار، برای ۱۷ هزار تن مرغ مازاد تولیدی مجوز صادرات اخذ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳ هزار تن مرغ صادر شده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، صادرات مرغ گرم از تمامی مرزها بلامانع است.

گفتنی است؛ برآورد دقیق از نیاز بازار و میزان تولید، شناسایی و تحلیل دقیق از بازارهای هدف خارجی، ساماندهی تخصصی صادرکنندگان بر اساس فعالیت مستمر در کشورهای هدف، از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کد خبر 6098124

دیگر خبرها

  • سمنان میزبان جشنواره «تاسکا» شد
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان