Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- اسکارلت جوهانسون بازیگر سرشناس سینمای هالیوود حاضر نیست در فیلمی که سرمایه‌گذارش محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی است، جلوی دوربین برود.

اسکارلت جوهانسون که قرار است در فیلمی به کارگردانی ریدلی اسکات نقش لیندسی آداریو عکاس برنده جایزه پولیتزر را بازی کند با حضور محمد بن سلمان در تیم سرمایه‌گذاری فیلم قاطعانه مخالفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیندسی آداریو در این باره گفت: «اسکارلت جوهانسون گفت بن سلمان زنان را زندانی کرده، جنگ بی‌پایانی در یمن راه انداخته است. او با قاطعیت گفت نه.»

این عکاس برنده جایزه پولیتزر در ادامه گفت:‌ «بن سلمان پیش از قتل خاشقجی برای سرمایه‌گذاری در این پروژه اعلام آمادگی کرده بود. احساس می‌کنم که او قصد دارم با سرمایه‌گذاری در این فیلم برای خودش تبلیغ کند. می‌خواهد با این کار به غرب نشان دهد که به هالیوود و این دست نمادهای غربی علاقه‌مند است. اگر از من بپرسید که دوست دارم در این پروژه باشد، پاسخم قطعا منفی است و خدا را شاکرم که او در این پروژه نیست.»

بن سلمان اوایل سال جاری میلادی به هالیوود سفر کرد با روسای چندین استودیوی بزرگ فیلمسازی و ستاره‌های سینما دیدار کرد اما همان زمان هم بسیاری با حضور او مخالفت کردند.

 آداریو عکاسی خبری است که بیشتر روی تاثیرات درگیری‌ و جنگ‌ها روی زنان کار می‌کند. او در دوران فعالیت حرفه‌ای دو بار حین کار دزدیده شد و یک بار هنگام کار در لیبی مورد تعرض قرار گرفت. فیلم زندگی او با اقتباس از کتاب «این کار ماست» که خاطرات آداریو را در خود دارد ساخته خواهد شد.

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اسکارلت جوهانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد

کارگردان فیلم سلمان فارسی در حضور ریاست سازمان صدا و سیما توضیحاتی از روند این پروژه مهم داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان صدا و سیما با حضور سر فیلمبرداری پروژه سلمان فارسی در مورد آن توضیح داد: ما هفت سال است که کار تولید سلمان فارسی را آغاز کرده‌ایم و امسال سخت‌ترین روز‌های خود را در طول این پروژه می‌گذرانیم؛ می‌توانم بگویم امسال یک سال سرنوشت‌ساز است؛ لذا وظیفه ما در سازمان صداوسیماست که از همه ظرفیت‌ها و اختیارات‌مان استفاده کنیم تا این مجموعه طبق برنامه‌ریزی پیش برود. چون استاد میرباقری و همکارانشان با جدیت مثال‌زدنی کار را پیش می‌برند.

داود میرباقری کارگردان سریال سلمان فارسی هم درباره روند تولید سریال گفت: فصل تولد سلمان را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد. در اصل سکانس‌ها مربوط به بودخشان (پدر سلمان)، فرماندار جی است که در آتشکده ماربین مقابل دوربین می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که کار چه زمانی به پایان خواهد رسید هم گفت: ما طبق برنامه پیش می‌رویم؛ تدوین هم در حال انجام است و تلاش می‌کنیم سریال را سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • قابی از زحمات تیم سلمان
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • تلاش برای پخش سریال سلمان فارسی در سال ۱۴۰۵
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد