Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:22:04 GMT

طاهر خانی: بازیکن سایپا مشت به صورتم زد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۸۶۰۷

طاهر خانی: بازیکن سایپا مشت به صورتم زد

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، حمید رضا طاهر خانی بازیکن پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در بازی این تیم برابر تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: صادق بارانی بیان کرده که من بازیکن کوچکی هستم و در حالی که مرا نمی‌شناسد به من فحش هم می‌دهد.  گزارش فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانحمید رضا طاهر خانی بازیکن پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده در بازی این تیم برابر تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: صادق بارانی بیان کرده که من بازیکن کوچکی هستم و در حالی که مرا نمی‌شناسد به من فحش هم می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

او درباره اینکه بازیکنان سایپا بیان کردند که پرسپولیسی‌ها به ما فحش می‌دادند، گفت: سلیمانی در محوطه ۱۸ قدم مشت به صورت من زد و در داخل زمین خود به من فحش ناموس داد و اکنون بارانی علیه من مصاحبه کرده است.  

بيشتر بخوانيد:

درگیرى در تونل ورزشگاه تختى 

درویش: چند بازیکنان بی تجربه پرسپولیس باعث به وجود آمدن حواشی شدند

علی دایی خبرنگار باشگاه خبرنگاران را کتک زد

كفشگری: بازی بهتری را نسبت به پرسپوليس به نمايش گذاشتيم/ درگيری خاصی رخ نداد!

انتهای پیام / 

اظهارات طاهرخانی درباره حواشی بازی پرسپولیس و سایپا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

عیسی آل کثیر که در نیم فصل دوم به پرسپولیس اضافه شد، شروع خوبی در تیمش داشت و ۳ گل در لیگ و جام حذفی برای پرسپولیس به ثمر رساند. بعد از آن عیسی در چند بازی موفق به گلزنی نشد و همین موضوع باعث شد تا کمی فشار روی این بازیکن بیاید. آل کثیر که حتی شایعه نیمکت نشینی اش در بازی با ملوان شنیده می‌شد، در ترکیب اصلی به میدان رفت و موفق شد تک گل تیمش را هم به ثمر برساند.

گل ۳ امتیازی عیسی هم پرسپولیس را در کورس قهرمانی نگه داشت و هم این بازیکن را از زیر بار انتقادات خارج کرد. نکته جالب ماجرا پیش بینی کنعانی زادگان از گلزنی آل کثیر بود. گویا قبل از بازی مدافع ملی پوش پرسپولیس به دوست و همبازیش می‌گوید که او در بازی با ملوان گلزنی خواهد کرد و پیش بینی گلزنی عیسی را می‌کند. بعد از گلزنی آل کثیر هم کنعانی زادگان به سرعت به سمت عیسی می‌دود و به او می‌گوید: دیدی به تو گفتم که امروز گل می‌زنی!

در واقع مدافع ملی پوش سرخ پوشان در بازی با ملوان در نقش نوستراداموس ظاهر شد و پیشبینی دقیقی از گلزن بازی داشت. پرسپولیس با گل آل کثیر همچنان در یک قدمی صدر باقی ماند و در هفته‌های آینده امیدوار است با امتیاز از دست دادن استقلال صدر جدول را از رقیب سنتی پس بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • رهبری فرد: نه استقلال لیاقت قهرمانی دارد نه پرسپولیس، سبک تیم اوسمار «علی اکبری» است!
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس