Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: ششمین دادگاه علنی رسیدگی به پرونده جرائم اخلالگر اقتصادی فارس در شیراز برگزار شد.
ششمین دادگاه علنی رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلالگران اقتصادی استان فارس در شیراز و با ریاست قاضی Judge سید محمود ساداتی، مستشاری قاضی رجایی‌نیا و قاضی فرهادی‌پور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوروش زارعی نماینده دادستان شیراز، در ابتدای جلسه علنی دادگاه رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلالگران اقتصادی استان فارس در جمع خبرنگاران، گفت: متهم «مجید لیاقت» اقدام به احتکار عمده مواد غذایی برنج و عدس به ارزش ۱۱۷ میلیارد ریال کرده است.
وی ادامه داد: انبار‌هایی که این فرد در آن‌ها اقدام به دپوی مواد غذایی کرده است غیرمجاز بوده است و در سامانه ثبت انبار‌ها به ثبت نرسیده است.
وی اضافه کرد: این شخص اقدام به احتکار ۶۴۵ هزار و ۱۳۸ کیلوگرم برنج و ۶۵۴ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم کرده است.
در ادامه متهم پرونده نیز گفت: اجازه و زمان ارائه مدارک به من داده نشده، اما تمامی برنج و عدس مربوط به یکی از ارگان‌های نظامی استان است.
لیاقت افزود: این خرید با طی کردن مراحل قانونی و حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد زیر قیمت انجام شده است.
وی تاکید کرد: تمامی برنج و حبوبات وارداتی دارای مجوز بوده و مدارک آن نیز موجود است و الزامی نیست که انبار‌ها ثبت شود، زیرا این اجناس و انبار مربوط به دستگاه خریدار است.
اما رئیس دادگاه نیز تاکید کرد: زمانی که انبار‌های شما ثبت نشده است موضوع احتکار مطرح است.
در ادامه این جلسه نماینده حقوقی ارتش نیز گفت: قرارداد برنج و عدس از جانب پشتیبانی ارتش در فارس وجود داشته، اما در مقایسه با اجناس کشف شده بسیار اندک است، زیرا بخشی از اجناس دریافت شده است.
وی افزود: در موضوع امانت بودن اجناس ارتش در انبار فروشنده نیز چنین موضوعی نیست، زیرا ارتش احتیاج به انبار دیگران ندارد. برچسب ها: اخبار حوادث ، استان فارس ، مواد غذایی ، پرونده ، فارس ، انبار

منبع: خرداد

کلیدواژه: اخبار حوادث استان فارس مواد غذایی پرونده فارس انبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد