Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@17:58:06 GMT

کاهش ۱۵ درصدی عمل سزارین

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۸۷۸۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس پزشکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جذب نیروهای متخصص و فوق‌تخصص از اوایل آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: خوشبختانه شاهد استقبال و تقاضای بالای نیروهای متخصص و فوق‌متخصص جهت حضور در استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم زمان توزیع نیروهای متخصص و فوق تخصص این تعداد درخواست‌کننده به دانشگاه علوم پزشکی لرستان اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پیگیری ایجاد برخی بخش‌های پزشکی در استان خبر داد و گفت: امسال توانستیم بخش فوق‌تخصصی روماتولوژی را در استان مستقر کنیم، ضمن اینکه به‌دنبال فعال کردن بخش‌های فوق‌تخصصی مغز و اعصاب اطفال و همچنین جراحی اطفال نیز هستیم.

پزشکی بیان داشت: در حال حاضر پنج نیروی رادیولوژیست در بیمارستان‌های دولتی استان فعالیت دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به کاهش 15 درصدی عمل سزارین در استان اظهار داشت: آمار 60 درصدی سزارین در سال گذشته به 45 درصد حال حاضر رسیده است.

انتخای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان گفت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجی دختران  بودند..

 ابوطالب شفقت  افزود: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال باهم   رقابت  کردند..

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود ۳ هزار نفر پذیرفته می‌شوند افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان با استعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

دیگر خبرها

  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی