Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف زاده، رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: ۲۲ هزار دانش آموز از مقاطع مختلف در سطح استان در  طرح سفیران سلامت آموزش داده می‌شوند که دوره‌ی ابتدایی حدود ۱۵ درصد و دوره‌ی متوسطه اول و دوم حدود ۱۰ در صد کل این دانش آموزان را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این طرح برای سومین سال است که در استان اجرایی می‌شود افزود: گروه متوسطه اول و دوم، با مباحثی مانند سلامت عاطفی و روانی، پیشگیری از بیماری‌هایی نظیر هپاتیت و ایدز و مقطع دوره‌ی ابتدایی با بهداشت فردی و عمومی، بهداشت محیط، تغذیه سالم و فعالیت‌های فیزیکی آشنا می‌شوند.


عارف زاده بیان کرد: هدف از این طرح آموزش اصول بهداشت فردی، بهداشت محیط، مشارکت در راستای تقویت سلامت جامعه و انتقال آموزش‌ها از طریق سفیران سلامت به هم سن و سالان و خانواده‌ها است.


رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش وپرورش استان اظهار کرد: این طرح در استان با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود.


وی گفت: از آنجایی که در این طرح یشتر به مباحث کیفی توجه می‌شود تعداد سفیران سلامت دانش آموز استان نسبت به پارسال تفاوتی چندانی نداشته است.
انتهای پیام/ب


اجرای طرح سفیران سلامت در خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی