Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@01:42:37 GMT

اعضای رسوا شده شورای شهر پرند در زندان چه می کنند؟!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۸۸۱۵

اعضای رسوا شده شورای شهر پرند در زندان چه می کنند؟!

رکنا: نماینده شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضا بازداشتی شورای شهر پرند هر روز از زندان به من زنگ زده و ابراز پشیمانی می کنند.

حجت الاسلام حسن نوروزی از دوبانده شدن قطار شهری رباط کریم و بهارستان به تهران خبر داد و افزود: قطار شهری یا همان ریل باس روزانه از ۴ سرویس به ۲۸ سرویس در شهرستان رباط کریم و بهارستان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با افزایش سرویس دهی قطار شهری دیگر مردم رباط کریم کم تر به سمت استفاده از تاکسی ها می روند.

نماینده شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به سرعت عملیات ایجاد خط دوم ریل باس در شهرستان رباط کریم و بهارستان در حال اجرا است و با تکمیل آن قطعا سطح خدمات دهی ریل باس افزایش خواهد یافت.

نوروزی گفت: اعضا بازداشتی شورای شهر پرند هر روز از زندان Prison به من زنگ می زنند و می گویند ما دیگر تنبیه شده ایم و به حرف شما گوش می دهیم.

وی افزود: من از اعضای شورای جدید تقاضا دارم یک شهردار خوب که یا در این شهر ساکن باشد یا ساکن شود، انتخاب کنند چراکه مردم انتظار خدمت دارند.

این نماینده مجلس گفت: اعضای علی البدل شورای پرند آگاه باشند اگر فردا اعضای اصلی شورای پرند از زندان آزاد شوند تا زمانی که شورای حل اختلاف استان تهران آنها را عزل نکند هنوز عضو شورا هستند.

وی اضافه کرد: اگر فردا اعضای اصلی شورای پرند بیایند اعضای علی البدل شورا که جایگزین آنها شده اند باید بروند چون آنهایی که در زندان هستند هنوز عزل نشده اند.

نوروزی گفت: در صورتی اعضای علی البدل می توانند به کار خود ادامه دهند که دادگاه اعضای اصلی شورا را محکوم و شورای حل اختلاف استان و وزارت کشور بر اساس آن محکومیت، آن ها را عزل کند.

منبع: مهر

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دورهمی زنان پولساز ایران لحظه درگیری خشن علی دایی و هواداران پرسپولیس + فیلم احمدی نژاد امروز در جلسه تشخیص مصلحت نظام کنار چه کسی نشسته بود !؟ +تصاویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا یک زائر ایرانی در عراق به ضرب گلوله پلیس کشته شد این دختر زیبا ناگهان زشت شد! / او می خندد! + عکس این 3 دختر جوان خودروهای لوکس پسران پولدار تهرانی را می دزدیدند+عکس پوشش عجیب زن جنجالی هیات دولت+عکس گلایه های زن عرب از مردم ایران ؛ از چه زمانی ملت ایران اینجوری شده؟ +فیلم فرار 4 دختر دانش آموز تهرانی که فریب خورده بودند! اعدام سعید و فرید به خاطر تجاوز به دختر دانش آموز تهرانی / نگار در دادگاه چه گفت؟ تلخ ترین سرنوشت برای مهشید / وقتی مرد کلید را در قفل خانه چرخاند ! ریحانه در روز عروس موقت 3 مرد می شد ! جزییات حمله مسلحانه به بیمارستان قم! / بیمار خاص چه کسی بود! قتل وحشیانه پسر 3 ساله با انداختن در ماشین لباسشویی +عکس حمله خونین مزاحم یک زن به روحانی در قم! جزییات دستگیری قاتل مأمور پلیس در گیلان +عکس زنده به گور شدن 3 مرد در ریزش آوار بیمارستان کهریزک مردی با تبر زنش را تکه تکه کرد! / درچابهار رخ داد + عکس زن جوان و قاتل مرگ دلخراش بازیکن استقلال در تصادف + عکس واکنش عجیب دوست دختر سابق رونالدو نسبت به ارتباط با دختر دیگر + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قطار زندان Prison اخبار حوادث مجلس شورای اسلامی تماس مجلس پرند من عکس فیلم ایران قتل زن دختر درگیری تصاویر عجیب ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این دیدار گفت: ارتش با نگاه حضرت امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد. 

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: با صدور پیام تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره)، روز ۲۹ فروردین‌ماه را به عنوان روز ارتش تعیین کردند و ارتش مکتبی بر اساس نگاه امام عظیم‌الشأن (ره) هویت جدید پیدا کرد.

او تصریح کرد : در ابتدای انقلاب‌اسلامی منافقین کوردل شعار انحلال ارتش می‌دادند تا قدرت مدافع مردم و کشور را برای مقاصد شوم و تجزیه‌طلبانه‌ی خود از بین ببرند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش گفت: عملیات تنبیهی «وعده صادق» تبلور ایمان، اعتقاد، علم و مقاومت در برابر تمام مستکبران جهان بود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: مسیر حرکت پهپاد‌ها و موشک‌ها با برنامه بسیار هوشمندانه از شهر‌های رژیم منحوس صهیونیستی گذشت تا بخشی از قدرت نظامی ایران‌اسلامی نمایان شود.

دیگر خبرها

  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود