Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@22:24:40 GMT

خلیل‌زاده: علی آقا بزرگ ما است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۹۳۵۱

به گزارش پارس نیوز، 

شجاع خلیل‌زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان بازی با پرسپولیس و درگیری های ایجاد شده گفت: در محوطه ۱۸ قدم بودم که یک بازیکنی که او را نمی شناختم به سینه مهدی طاهرخانی زد و فحش بدی به او داد. طاهرخانی کم سن است. وقتی دیدم بازیکن سایپا این حرکت را کرده اعتراض کردم که این بازیکن یک فحش رکیک هم به من داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: حسین زرگر داور بازی این الفاظ را شنید، به او گفتم آقای داور شما شنیدید چه چیزی گفتند. او گفت یک چیزهایی شنیدم و یک کارت زرد داد اما وقتی حرف رکیکی زده می‌شود جریمه آن اخراج است. در کنار زمین صادق بارانی فحاشی می‌کند، صادق بارانی کجا بوده که به بازیکنان ما الفاظ رکیکی بیان می‌کند.

خلیل زاده درباره درگیری هایی که اطراف علی دایی رخ داد بیان کرد: علی آقا بزرگ ما است.


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال بازی پرسپولیس سایپا زمین علی دایی بازی پرسپولیس زمین علی دایی فوتبال پرسپولیس پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن» در نوزدهمین شب موسیقی فرهنگسرای ارسباران در روز پنج شنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

در این کنسرت که به سرپرستی محمدرضا برزین و خوانندگی صادق شیخ زاده اجرا می‌شود، تصنیف‌ها و قطعات پیش در آمد اصفهان، شاه ختایی، پنبه جاری، المنت و لله، کهربا، نخجیر، ریشه در خاک، حریم یار، کردی و آفتابکاران با آهنگسازی علی اصغر بهاری، محمد رضا برزین، صادق شیخ زاده و قطعاتی با ملودی‌های قدیمی و محلی بر اساس اشعاری ازهوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری، فاضل نظری، علی حاتمی، حامد عسگری و اشعار محلی اجرا خواهد شد.

در این اجرا علاوه بر صادق شیخ زاده (آواز)، محمدرضا برزین (نوازنده سه تار)، آناهیتا نصیریان (نوازنده عود)، سها شمعدانی (نوازنده سنتور)، مسعود صادقی (نوازنده سه تار بم و سه تار ابریشم)، امیر تات (نوازنده تنبک) و پویان توکلی ( نوازنده ساز‌های کوبه‌ای) حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند جهت دریافت کارت ورودی به روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • «اشعار نو از نغمه‌های کهن» شنیدنی می‌شوند
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند