Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری پس از برتری 2 بریک تیمش مقابل امپولی در هفته دهم رقابت‌های سری A ایتالیا از عملکرد کریس رونالدو تمجید کرد.

 سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره بازی گفت: تیم با رویکرد خوبی بازی را آغاز کرد اما بعد از 10 دقیقه، روند گردش توپ کند شد و همین عامل  ضدحملات زیاد امپولی را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امپولی تیم سرسختی است. آن‌ها یک مهاجم،  2 هافبک بازیساز و  2 بازیکن کناری  سرعتی داشتند و  به همین خاطر باید روی ضدحملات بیشتر مراقب می‌شدیم. در واقع روی روی همین ضدحملات هم گل خوردیم. نیمه دوم، موقعیت های زیادی خلق کردیم و شایسته پیروزی بودیم. البته باید به احترام امپولی کلاه از سر برداریم. آن‌ها خیلی سازمان یافته و چشمگیر بازی کردند. بازی را زودتر ترک کردم چون  پیش بودیم و نهایتا در آن چند ثانیه یا می بردیم یا بازی مساوی  می‌شد و  کار دیگری از دستم برنمی‌آمد!

جدول رده‌بندی سری A

 

 او در ادامه با این جملات به تحسین کریس رونالدو پرداخت: به همه گفته بودم  این بازی را باید ببریم. مهم نیست خوب بازی کنیم یا بد. باید با پیروزی بازی را پشت سر بگذاریم. گل رونالدو همان جادوی بازیکنان فوق‌العاده دنیای فوتبال است. کودکان در مدارس فوتبال دوست دارند این مدل گل‌ها را تکرار کنند. سخت است به این کودکان، تاکتیک را توضیح دهیم. همیشه معتقدم در مدارس فوتبال ایتالیا، مباحث تئوری بسیار زیاد است و کودکان نمی‌توانند راحت تمرین کنند و از بازی خودشان لذت ببرند. باید در زندگی روی چیزهای ساده بیشتری تمرکز کنیم. 

 انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست

سرمربی نامدار ایتالیایی سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال را معرفی کرد.

طرفداری | از نظر فابیو کاپلو، مسی، مارادونا و پله سه بازیکن نابغه در تاریخ فوتبال هستند.

مراسم جایزه لوریوس شب گذشته در کاخ سیبلس شهر مادرید با حضور چهره‌های سرشناسی برگزار شد. فابیو کاپلو، سرمربی نامدار ایتالیایی که تجربه هدایت باشگاه‌های بزرگی چون میلان، رئال مادرید و یوونتوس را در کارنامه دارد، در حاشیه این مراسم گفت:

در جام خوان گامپر، مسی را 20-25 دقیقه تماشا کردم و از رایکارد (سرمربی وقت بارسا) درخواست کردم او را به صورت قرضی به خدمت بگیرم. مسی یه نابغه بود. لامین یامال می‌تواند جای او را بگیرد؟ 

لامین یامال کیفیت بالا و استعداد جالب توجهی دارد، ولی یک نابغه مثل مسی، پله و مارادونا نخواهد شد. 

آیا کریستیانو رونالدو نابغه نیست؟ 

ما فقط سه نابغه در تاریخ فوتبال داشته‌ایم؛ مسی، پله و مارادونا. هرگاه از من درباره کریستیانو رونالدو و لیونل مسی می‌پرسند، من مسی را انتخاب می‌کنم. رونالدو بازیکن بزرگی است که عناوین و افتخارات زیادی کسب کرده، اما مثل مسی یک نابغه نیست. رونالدو شوت می‌زند، موقعیت می‌سازد و همه کار می‌کند، اما نابغه نیست. به همین سادگی.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم