Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:18:10 GMT

هلی‌کوپتر مالک تایلندی لسترسیتی سقوط کرد +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۹۹۳۶

هلی‌کوپتر مالک تایلندی لسترسیتی سقوط کرد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

هلی‌کوپتر شخصی مالک ثروتمند باشگاه لستر پس از اتمام دیدار روباه‌ها مقابل وستهام پس ازخروج از ورزشگاه سقوط کرد.

به گزارش مشرق، لستر سیتی در چارچوب هفته دهم لیگ جزیره به مصاف وستهام رفت که این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. ویچای سریواداناپرابا مالک ثروتمند وتایلندی طبق روال گذشته این دیدار را در ورزشگاه کینگ پاور شهر لستر از نزدیک تماشا کرد و سپس با هلی‌کوپتر شخصی ورزشگاه را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این رسانه‌های انگلیسی  از سقوط یک فروند بالگرد شخصی در مرکز شهر «لستر» انگلیس و وقوع آتش‌سوزی بر اثر این حادثه خبر دادند. به نوشته نشریه «دیلی میل»، گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این بالگرد که در نزدیکی استادیوم «کینگ پاور» لستر سقوط کرده، متعلق به «این بالگرد متعلق به «ویچای سریواداناپرابا» میلیاردر تایلندی و مالک باشگاه فوتبال «لستر سیتی»  بوده است.

بنا بر این گزارش، این بالگرد تنها دقایقی پس از ترک استادیوم کینگ پاور و در حالی که هنوز از استادیوم قابل رؤیت بوده، ناگهان کنترلش را از دست داد و کاهش ارتفاع پیدا کرده و تنها چند صد متر دورتر در یک پارکینگ خودرو به زمین برخورد کرده و آتش گرفته است.

هنوز پلیس و مقام‌های محلی تایید نکرده‌اند که این بالگرد حامل چه کسی بوده، اما شاهدان می‌گویند سریواداناپرابا دقایقی قبل از حادثه پس از تماشای مسابقه دو تیم لستر سیتی و وستهام  با همین بالگرد استادیوم را ترک کرده و احتمالا بر اثر سقوط بالگرد جانش را از دست داده است.

در پی این سانحه، پلیس خیابان‌های منتهی به محل وقوع حادثه را مسدود و استادیوم تیم فوتبال لستر را نیز تخلیه کرده است.

 سریواداناپرابا  در سال 2010 لستر را خریداری کرد و به دلیل قهرمانی با این تیم در لیگ برتر جزیره تحت هدایت رانیری در دوران وی از محبوبیت بالایی در شهر لستر برخوردار است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین تایلند سقوط هواپیما فوتبال لستر سیتی لیگ جزیره مالک باشگاه هلی کوپتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی کردستان گفت:ط ی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

حسین جعفری بیان کرد: این مصدوم ۴۷ در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود.

این ماموریت دهمین ماموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین از ابتدای تاسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • نکته حائز اهمیت در حمله کوادکوپترهایی که به سخره گرفته شدند
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • (ویدئو) برخورد مرگبار دو بالگرد نظامی در آسمان مالزی
  • (ویدیو) ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی
  • فیلم| برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی