Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@14:23:16 GMT

نادر سلیمانی، پایان واقعی «لاتاری» را لو داد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۶۹۹۵۶

صراط:

نادر سلیمانی، بازیگر فیلم «لاتاری» در برنامه «من و شما» درباره پایان‌بندی این فیلم به کارگردانی محمدحسین مهدویان توضیح داد: «از ابتدا در فیلمنامه قرار نبود که انتقام شخصی گرفته شود و انتقام به شکل اجتماعی بود.»

به گزارش خبرآنلاین  او افزود: «در فیلمنامه قرار بود من و هادی حجازی‌فر به آن مراسم برویم و هر دو نفر هم شهید می‌شویم، اما در زمان فیلمبرداری به دلیل اتفاقاتی که افتاد و حاشیه‌هایی که برای فیلم به وجود آمد، مهدویان تصمیم گرفت که پایان‌بندی را به این شکل تغییر بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نادر سلیمانی لاتاری لو صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری

«مایوین»، فیلمساز فرانسوی، تجارب خود را در همکاری با جانی دپ در درام تاریخی «ژان دو باری» آشکارا به اشتراک گذاشته است و صراحتاً به مسائلی از جمله دخالت در فیلمنامه، تأخیر حضور در صحنه فیلمبرداری و دیگر پیچیدگی‌های این همکاری پرداخته است.

به گزارش ایسنا، این فیلم نخستین حضور جانی دپ را در سینما از زمان مبارزه حقوقی پر سر وصدای او با همسر سابقش «امبر هرد» را رقم زد که نمایشی جنجالی در جشنواره کن ۲۰۲۳ داشت.

«مایوین» چالش‌های منحصر به فردی را که در طول تولید با آن مواجه بود برجسته کرده است و با اشاره به این که دپ مکررا از فیلمنامه منحرف می‌شود و تفسیر‌های خودش از فیلمنامه را مقابل دوربین می‌برد که گاهی اوقات با کارگردانی برنامه‌ریزی شده فیلم در تضاد بود، می‌گوید: «جانی با نسخه جدیدی از فیلمنامه نزد من آمد که من آن را دوست نداشتم ... بنابراین بدون ایجاد تغییراتی که او می‌خواست آن را فیلمبرداری کردم ... که او این کار به عنوان یک توهین تلقی کرد».

رابطه کاری بین «مایوین» و «دپ» اغلب متشنج می‌شد. این کارگردان فرانسوی توضیح می‌دهد که بسیاری از اوقات دپ به پیام‌هایی که برای او می‌فرستاد پاسخ نمی‌داد و اغلب سر موقع سر صحنه حاضر نمی‌شود. همچنین مواردی وجود داشت که او مجبور شد برخی از دیالوگ‌های دپ را حذف کند، زیرا او قادر به تمرین یا کامل کردن لهجه خود نبود.

او افزود: «زمانی برای تمرین وجود نداشت. وقت خواستم، اما به هر دلیلی در دسترس نبود... او مربی داشت، اما نمی‌توانست از قبل با او کار کند؛ بنابراین متوجه شدم لهجه او کامل نیست؛ بنابراین چند بار تصمیم گرفتم دیالوگ‌های او را حذف کنم».

این کارگردان در مصاحبه خود کوتاه نیامد و به بیان جزئیات مشکلات کار با دپ ادامه داد، از جمله اینکه دیگر بازیگران و عوامل فیلم به درستی نمی‌دانستند چه چیزی از او انتظار داشته باشند.

او ادامه داد: «باید صادق بود. فیلمبرداری با او سخت است... همه خدمه ترسیده بودند، زیرا او نوع دیگری از شوخ طبعی دارد و ما نمی‌دانستیم که آیا او قرار است به موقع برسد یا آیا او برای گفتن دیالوگ‌هایش مشکلی دارد یا خیر ... حتی اگه به موقع سر صحنه حاضر می‌شد، عوامل فیلم از او می‌ترسیدند. از زمان فیلمبرداری هیچ رابطه عادی بین ما وجود نداشته است. جانی از نظر من یک نابغه بزرگ است، اما او در دنیای دیگری است. من نمی‌توانم با او ارتباط برقرار کنم».

در حالی که «مایوین» اذعان کرد که ماهیت تیره رابطه آن‌ها در صحنه به او کمک کرد تا رابطه واقعی‌تری بین شخصیت خود و دپ در فیلم ایجاد کند، او همچنین فاش کرد که قبل از فیلمبرداری فیلم، ارتباط شخصی آن‌ها بسیار متفاوت بوده است.

در درام تاریخی «ژان دو باری»، دپ در نقش پادشاه لوئی پانزدهم بازی می‌کند و «مایوین» علاوه بر کارگردانی در نقش اصلی ژان دوباری در کنار بازیگرانی، چون «بنجامین لاورنه»، «ملویل پوپو»، «پیر ریچارد»، «پاسکال گرگوری» و «ایندیا هیر» نقش‌آفرینی کرده و داستان فیلم درباره رابطه پرفراز و نشیب لویی پانزدهم با همسرش مادام دوباری است.

دیگر خبرها

  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • اعتقادات مرحوم نادر طالب‌زاده از زبان ده‌نمکی + فیلم
  • پیشکسوت بسکتبال ایران درگذشت
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • (ویدیو) تصاویر نادر از حال و هوای بازار تهران در دوره قاجار
  • ببینید | ثبت یک واقعه نادر
  • فیلم/ تیمار و رهاسازی پرنده نادر غواص گلو سیاه در دریای خزر