Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کردستان، سید احمد ذکریایی، با بیان اینکه مرغداران باید حداکثر در ۴۵ روز کشتار کنند، اظهارداشت: مرغ ‌های گوشتی با وزن بیشتر، از استانداردهای جهانی، کیفیت و سلامت پایین تری برخوردار هستند.

وی به سیاست وزارت جهاد کشاورزی در قبال بهبود تولیدات گوشتی اشاره کرد و افزود: به منظور کنترل وزن مرغ، اطلاعاتی را از مرغداران کسب می ‌کنیم و آنر آنالیز می ‌کنیم و همچنین به آنها توصیه می‌ کنیم مرغداران، جوجه هایشان را حداکثر در ۴۵ روز کشتار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی استان کردستان ادامه داد: مرغ سایز، مرغی است که هم منافع اقتصادی کشور و منافع مرغدار را تأمین می کند، اما برای تولید مرغ سایز، هیچ ساز و کار جبری را ارائه نمی ‌کنیم بلکه این شرایط تابع عرضه و تقاضا است.

ذکریایی یادآور شد: اگر چه طرح ملی استانداردسازی تولید و عرضه مرغ گوشتی از نظر وزن و اندازه نیز با هدف ساماندهی بازار این محصول دنبال می‌ شود، اما بسیاری از مرغداران به خاطر صرفه اقتصادی به دنبال تولید مرغ با وزن بالا هستند.

کد خبر 4438755

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج گوشت مرغ مرغداری اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد شهرکرد کرمانشاه شیراز یاسوج موکب خطبه های نماز جمعه زائران اربعین مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۶۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مسعود رسولی اظهار کرد: امروز در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین، ران،‌ دست و راسته گوساله به قیمت ۲۹۹ هزارتومان،‌ چرخ‌کرده ۲۷۵ هزارتومان و مخلوط نیز با قیمت ۲۸۵ هزارتومان عرضه می‌شود.

وی افزود: فعلا این گوشت تنظیم بازاری وارداتی برای تهران و البرز است ولی از روزهای آینده با افزایش واردات در سایر استان‌ها نیز عرضه صورت می گیرد.

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته بندی و پروتئینی کشور که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، تصریح کرد: به نظر می رسد تا ۲۰ روز آینده گوشت تنظیم بازاری وارداتی در سراسر کشور و در کلیه فروشگاه ها عرضه شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • سالانه ۶۰۰ هزارتن گوشت قرمز از دام سنگین تامین می شود
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری سراسری می‌شود (فیلم)
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • فیلم/ عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری سراسری می‌شود