Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - راي اعتماد مجلس به چهار وزير پيشنهادي روحاني، تاکيد ايران و عراق بر بهبود خدمات ارتباطي در اربعين، پايان مهلت نام نويسي متقاضيان سفر به کربلا در سامانه سماح، تاکيد پوتين بر نقش ايران در حل بحران سوريه و رئيس جمهوري ترکيه بر تعيين سرنوشت بشار اسد از سوي مردم سوريه تاکيد کرد از مهمترين خبرهاي 12ساعت گذشته ايرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار داخلي
**********
* تهران- ايرنا- هر چهار وزير پيشنهادي حسن روحاني رئيس جمهوري، با کسب اکثريت آراء اعتماد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي را جلب کردند.
* تهران- ايرنا- رئيس ستاد مرکزي اربعين وزارت کشور با تاکيد براينکه متقاضيان سفر به کربلا تنها تا پايان ساعت 24 شنبه (5 آبان‌ماه) فرصت دارند تا در سامانه سماح ثبت‌نام کنند، گفت: صدور ويزاي زائران ثبت نام شده در سامانه سماح تا 48 ساعت آينده ادامه دارد.
* تهران- ايرنا- «محمد اسلامي» با کسب 151راي موافق نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به عنوان وزير راه و شهرسازي انتخاب شد و وي به جمع دولت دوازدهم پيوست.
* تهران-ايرنا- نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با 196 راي موافق «محمد شريعتمداري» را به عنوان وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي انتخاب کردند.
* تهران- ايرنا- رضا رحماني با 203 راي موافق نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به عنوان وزير صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
* تهران- ايرنا- «فرهاد دژپسند» با کسب 200 راي موافق مجلس به عنوان وزير امور اقتصادي و دارايي انتخاب شد و به جمع دولت دوازدهم پيوست.
* تهران- ايرنا- جلسه راي اعتماد و بررسي صلاحيت چهار وزير پيشنهادي اقتصاد، تعاون، راه و صنعت آرام و بدون حاشيه در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.
اخبار خارجي
**********
* مسکو- ايرنا- رئيس جمهوري روسيه در کنفرانس مطبوعاتي نشست چهارجانبه استانبول بر جلب مشارکت ايران در روند حل و فصل مسائل سوريه تاکيد کرد.
* بغداد- ايرنا- مديرعامل سازمان رسانه و ارتباطات جمهوري عراق و وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات جمهوري اسلامي ايران بر تقويت روابط عميق و همکاري هاي دو جانبه و بهبود خدمات ارتباطي در اربعين تاکيد کردند.
* آنکارا- ايرنا- رئيس جمهوري ترکيه با تاکيد بر لزوم حفظ تماميت ارضي سوريه گفت: سرنوشت بشار اسد رئيس جمهوري سوريه را مردم اين کشور تعيين مي کنند.
* تهران- ايرنا- نيروهاي مردمي عراق موسوم به «الحشد الشعبي» در پي حمله گروه تروريستي داعش، نيروهاي خود را در مرز با سوريه تقويت کرد.
* بغداد- ايرنا- گردان رزمي العباس از گروههاي الحشد الشعبي عراق روز شنبه از سرنگون کردن 15 فروند پهپاد توسط اين گروه بر فراز آسمان کربلا بدلايل امنيتي خبر داد.
* آنکارا- ايرنا- نشست چهارجانبه سران ترکيه، روسيه، فرانسه و آلمان در استانبول با انتشار بيانيه اي پايان يافت و در اين بيانيه بر تشکيل کميته قانون اساسي و حفظ تماميت ارضي و يکپارچگي سياسي سوريه تاکيد شد.
* تهران- ايرنا- رئيس جمهوري آمريکا در واکنش به حادثه تيراندازي در کنيسه اي در ايالت پنسيلوانيا باز به جاي پرداختن به ضعف قوانين حمل سلاح در کشورش، خواستار تشديد قوانين اعدام شد.
* مسکو- ايرنا- رئيس جمهوري روسيه در نشست خبري پايان اجلاس چهار جانبه در استانبول ترکيه اعلام کرد: اگر تحرکات تروريستي درمنطقه حائل در استان ادلب ادامه يابد، روسيه حق خود مي داند که از دولت قانوني سوريه حمايت و براي سرکوب کردن ترويست ها وارد عمل شود.
* تهران- ايرنا- ارتش رژيم صهيونيستي خود را براي حمله اي گسترده به نوار غزه آماده مي کند.
* آنکارا- ايرنا- نشست چهار جانبه سران کشورهاي ترکيه، روسيه، آلمان و فرانسه درباره سوريه که مذاکراتي در کنار روند آستانه و ژنو محسوب مي شود، گامي ديگر براي حل بحران جنگ داخلي سوريه است.
شبد**1953**1379
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهدی اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه نشست اسمیک، برگزار شد با اشاره به امضای موافقتنامه شناسایی متقابل در حوزه استاندارد و ارزیابی انطباق بین دو سازمان که سوم اردیبهشت جاری به امضا رسیده است، تاکید کرد: لازم است برنامه اجرایی برای عملیاتی شدن تفاهمات در اولین فرصت تنظیم و امضا شود.

وی با اشاره به اراده روسای جمهور و مسئولان دو کشور برای ارتقاء همکاری‌ها و افزایش حجم مبادلات تجاری، گفت: در منطقه، صرفا دو جمهوری اسلامی وجود دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است و این امر مسئولیت ما را در برادری دینی و مشارکت‌ جدی تر در همکاری‌های دو جانبه بیشتر می‌کند.

نمایندگان پاکستان که در اجلاسیه هیات مدیره اسمیک به عنوان (vice chairman) حضور داشتند، ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف استانداردسازی و پذیرش متقابل استانداردهای یکدیگر امضای برنامه اجرائی را اقدامی فوری و ضروری قلمداد کردند.

همچنین طرفین برای همکاری در حوزه حلال نیز مذاکره و به تفاهم رسیدند.

هیات ایرانی که به سرپرستی اسلام پناه در این رویداد شرکت دارد، علاوه بر هیات پاکستانی با سایر هیات‌های شرکت کننده دیدارهای جداگانه ای را با هدف گسترش همکاری‌ها و ارتقا سطح فنی دو طرف برگزار و در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شد.

 

 

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس