Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رشیدپور، مجری برنامه «حالا خورشید»، بار دیگر برای دعوت از یکی از مهمانان برنامه اش، مجبور به عذرخواهی شد؛ هرچند به نظر می رسد این بار ماجرا به این سادگی به پایان نرسد. آفتاب‌‌نیوز : محمد حسین پور، معروف به دکتر سایان که فروردین ۹۷ مهمان برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» شده بود، اینک با طرح ادعاهایی کذب و جنجالی در فضای مجازی، به دردسر تازه رضا رشیدپور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین پور که با عنوان نویسنده بزرگترین دایره المعارف دنیا و خالق یک سبک ورزشی معرفی شده بود تا به عنوان مهمان در استودیو «حالا خورشید» و روی آنتن شبکه سه حاضر شود، این روزها به خاطر ادعاهای کذبش، در فضای مجازی خبرساز شده است.
به همین دلیل، رضا رشیدپور در یک توئیت برای این که در دعوت از این مهمان دقت کافی صورت نگرفته است، عذرخواهی کرد. او توئیت کرده است:«در بیش از ششصد برنامه حالا خورشید که ساخته ام، برای دعوت از حدود سه مهمان دقت کافی صورت نگرفته، هرچند که این خطا کم تر از نیم درصد است و حضور اشخاص در رسانه ملی استعلام خاص دارد اما لازم می دانم به عنوان تهیه کننده برنامه رسما و صمیمانه عذرخواهی کنم.»


نوداد


کد خبر: ۵۵۳۴۱۱ تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد حسین پور حالا خورشید رضا رشیدپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این قسمت روایت داستان زندگی پرفراز و نشیب ربابه صدقی ساکن روستای ازمار از توابع شهرستان گرمی استان اردبیل است، که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در زادگاهش و راه اندازی کسب کار، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود و همه اعضای خانواده‌اش در حیطه پرورش بوقلمون شود.

در این قسمت از برنامه «کار خونه»علیرضا حسین نژاد (مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی این کارآفرین، درباره بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی کمیته امداد گفتگو می‌کند.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

این مستند به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و کارگردانی رضا داستانی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • ببینید | مجری تلویزیون روی آنتن زنده شبکه افق: جوانان ایرانی می‌توانند عرض اسرائیل را تک‌چرخ بزنند!
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • عکس | تغییر عجیب قیافه و هیکل مجری مشهور | تصویری که کنار مه‌لقا باقری جنجالی شد!
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • برنامه جدید رضا رشیدپور و مواجهه با ۱۲ مدیر ساترا برای گرفتن مجوز
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی چه بود؟
  • ماجرای باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»