Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ معاون راهداری به بیان راهکارها جهت کاهش تصادفات پرداخت و گفت :یکی از راههای کاهش تصادفات تمرکز بر روی نقاط پرحادثه به صورت نقطه ای می باشد.  

وی افزود : با متمرکز نمودن نیروها و امکانات بر روی نقاط حادثه خیز و آسیب شناسی و تحلیل جاده ای ، مجزا نمودن باندهای رفت و برگشت راههای روستایی و تأمین روشنایی رفوژ وسط آنها تاحدود زیادی از تصادفات جلوگیری خواهد شد

میرداد میردادی در این نشست عنوان کرد بهسازی محور میناب تا دوراهی روستای راونگ در حوزه استحفاظی میناب در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست روسای ادارات میناب و رودان گزارش عملکرد و آمار تصادفات حوزه استحفاظی شهرستانهای خود را جهت تحقق هر چه بهتر وضعیت جاده ها تشریح نمودند .

در همین راستا در حوزه استحفاظی میناب ، ذاکری رئیس این اداره عنوان کرد که خوشبختانه در شش ماهه اول سال جاری از لحاظ تصادف فوتی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با کاهش روبرو بوده ایم .

رئیس اداره ایمنی و حریم نیز از خط کشی و همچنین نصب علائم و برج نوری در محورهای شرق استان خبر داد

در ادامه صابری خورگو  معاون فنی و نظارت بر بهره برداری یکی از تاثیر گذارترین بخشها را در جهت ایمن سازی محورها ، هوشمند سازی جاده ها دانست و اظهار داشت در این زمینه فعالیتهایی صورت گرفته در آینده ای نزدیک به توسعه این بخش در سطح استان خواهیم پرداخت .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه استان جاده راهداری و حمل و نقل جاده معاون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از اجرای عملیات پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ خبر داد. - اخبار استانها -

کوروش روشن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از آمل با اشاره به ریزش سنگ در چند نقطه محور هراز گفت: این ریزش در پی بارندگی شدید در شب گذشته حدود شش عصر و روز سه شنبه در 30 کیلومتری آمل به تهران منطقه لهاش تا 90 کیلومتر امام‌زاده هاشم یعنی حدود 65 کیلومتر از محور اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، در حال انجام است، افزود: چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه 30 نفر از نیروهای راهداری مشغول پاکسازی محور هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از خسارت یک دستگاه خودروی سمند در پی ریزش سنگ خبر داد و گفت: این اتفاق در پی عدم توجه راننده خودرو به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران رخ داد. 

روشن یادآور شد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون محور هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، گفت: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، شاهد شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده هستیم.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود با توجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیرضروری در این جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد
  • ارتقاء ایمنی ۲۴۰۰ موتورسوار در خوزستان