Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ رضا کمالی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ‌های استان هرمزگان روابط عمومی ها را از ارکان اصلی دستگاه های اجرایی دانست و بیان داشت: با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و فناوری ها در زمینه ارتباطات، بهره گیری از این ابزار جهت اطلاع رسانی سریع و با کیفیت توسط روابط عمومی ها الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روابط عمومی ها علاوه بر انعکاس فعالیت مجموعه خود، مسائل و مشکلات مردم در حوزه کاری هر دستگاه را نیز به اطلاع مدیران برسانند تا تصمیمات مناسب جهت بهبود وضعیت و رفع این مشکلات اتخاذ شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان افزود: ایجاد ارتباط مناسب با رسانه ها از جمله محورهای مهمی است که روابط عمومی های هرمزگان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

کمالی تصریح کرد: روابط عمومی‌ های استان موظف به ایجاد گروه و کانال‌ در فضای مجازی و اطلاع رسانی فعالیت ها از این طریق هستند.

وی گفت: در آبان ماه نشستی با حضور روابط عمومی‌های دستگاه ‌های اجرایی، ادارات و سازمان‌ های استان با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: برای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی جهت آشنایی روابط عمومی ها با جدیدترین مباحث این حوزه برنامه ریزی شده که به زودی اجرایی خواهد شد.

در پایان این نشست با آرای مدیران روابط عمومی‌ های استان، حامد رضوانی به عنوان بازرس و روح الله احترامی به عنوان خزانه دار شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های استان انتخاب شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه رشد روابط عمومی مشکلات هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک مهمانپذیر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد گفت: این حادثه در ساعت ۹ و ۲۶ دقیقه اعلام و آتش نشانان از سه ایستگاه به محل حادثه در خیابان آیت الله بهجت اعزام شدند.

آتشیار وحید باخدا با بیان اینکه دود ناشی از این حریق تمام طبقات را فرا گرفت، بیان کرد: کانون آتش سوزی آشپزخانه واقع در طبقه دوم این مهمانپذیر بود که با حضور آتش نشانان حریق مهار شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: سه نفر نیز در این حادثه محبوس شده بودند که توسط آتش نشانان به محل امن منتقل شدند.

باخدا گفت: علت وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک مهمانپذیر در مشهد
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» تا تابستان
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در خرداد سال جاری
  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • عکس| واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست