Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@17:28:22 GMT

آب و فاضلاب

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۰۲۳۷

آب و فاضلاب

نام شخص حقوقی شرکت آب و فاضلاب روستايی استان کرمان  

کد فراخوان ۳,۱۷۹,۵۸۹ - سه ميليون و صد و هفتاد و نه هزار و پانصد و هشتاد و نه   تاریخ آخرین به روز رسانی ۶ / ۸ / ۱۳۹۷ - ششم آبان ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تعداد دفعات بازدید ۰ - صفر   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان آگهی مناقصه   حوزه فعالیت فراخوان
  امور پيمانکاری

  نوع برگزاری دو مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 0   نام روزنامه منتشر کننده آگهی روزنامه اطلاعات   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۶ / ۸ / ۱۳۹۷ - ششم آبان ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۳۰ / ۸ / ۱۳۹۷ - سی ام آبان ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت ارسال پيشنهاد ۲۹ / ۸ / ۱۳۹۷ - بيست و نهم آبان ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت دریافت اسناد ۱۵ / ۸ / ۱۳۹۷ - پانزدهم آبان ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۲۹ / ۱۱ / ۱۳۹۷ - بيست و نهم بهمن ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - کرمان - زرند   موضوع آبرسانی به مجتمع روستايی شهرستان زرند   دستگاه مناقصه گزار شرکت آب و فاضلاب روستايی استان کرمان   محل دریافت اسناد www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

setadiran.ir   طبقه بندی موضوعی
  پيمانکاری راه-ابنيه-تاسيسات

  توضيحات فراخوان مناقصه عمومی دو مرحله ای
شرکت آب وفاضلاب روستايی استان کرمان در نظر دارد مناقصه عمومی دو مرحله ای ، آبرسانی به مجتمع روستايی شهرستان زرند را از طريق سامانه تدارکات الکترونيکی دولت برگزار نمايد. (کليه مراحل برگزاری مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايی پاکت ها از طريق درگاه سامانه تدارکات الکترونيکی دولت (ستاد) به آدرس:www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلی،مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهی امضای الکترونيکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.)
-رشته : آب
- پايه : ۱،۲،۳،۴،۵
- تضمين شرکت درمناقصه: (فرآيند ارجاع کار) : ضمانت نامه بانکي
- مبلغ تضمين شرکت درمناقصه (فرآيند ارجاع کار): ۲،۶۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ريال
تاريخ انتشار مناقصه در سامانه تاريخ ۶/۸/۹۷ می باشد.
مهلت زمانی دريافت اسناد مناقصه از سايت:ساعت ۱۴ روز سه شنبه تاريخ ۱۵/۸/۹۷
مهلت زمانی ارائه پيشنهاد: ساعت ۱۴ روز سه شنبه تاريخ ۲۹/۸/۹۷
زمان بازگشايی پاکت ها: ساعت ۸.۳۰ صبح روز چهارشنبه تاريخ ۳۰/۸/۹۷
- مبلغ برآورد: ۵۵،۹۶۹،۹۱۱،۲۷۸ ريال براساس فهرست بهاء۹۷می باشد
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت های الف:کرمان – خيابان هزار و يکشب- نبش کوچه ۲۱ – شرکت آب و فاضلاب روستايی استان کرمان – اداره قراردادها. تلفن:۶-۳۲۴۷۳۹۸۳
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه:مرکز تماس دفتر ثبت نام:۴۱۹۳۴-۰۲۱
توضيحات :
ورود پيشنهاد دهندگان با معرفی نامه به کميسيون مجاز می باشد
ساير موارد در اسناد مناقصه درج گرديده است
تبعيت ازدستورالعمل ايمنی و داشتن گواهی ايمنی الزامی است
کليه پاکات بايستی ازطريق سامانه بارگذاری وپاکت الف علاوه برسامانه بصورت فيزيکی(لاک ومهرشده) نيز بايد ارائه شود
شرکت آب وفاضلاب روستايی استان کرمان

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری در جلسه بررسی فعالیت های شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه افزود: این شهرستان حدود ۳۱ درصد جمعیت آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده و ۶۱۱ روستای دارای کد آبادی دارد.

وی اضافه کرد: از کل روستاهای شهرستان ارومیه ۴۵۵ روستای برخوردار تحت پوشش آب و فاضلاب بوده که ۸۲ درصد جمعیت را شامل شده و ۱۰۱ روستای برخوردار غیر تحت پوشش نیز در این شهرستان وجود دارد که ۱۶ درصد جمعیت روستایی را شامل می شود.

فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین ۵۲ روستای باقی مانده با جمعیتی در حدود ۱.۲ درصد غیر برخوردار هستند. عماری درخصوص وضعیت مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آب و فاضلاب شهرستان ارومیه اظهار کرد: از سه پروژه این سفر با مبلغ اعتباری یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال، پروژه های مدول سوم تصفیه خانه ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه تکمیل شده و به اتمام رسیده است.

وی گفت: پروژه تکمیل سامانه آبرسانی و تأمین آب شرب اضطراری شهر ارومیه نیز در دست پیگیری جهت اقدام قرار دارد. وی به بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غ ربی به شهرستان ارومیه نیز پرداخت و افزود: این سفر ۱۷ مصوبه داشت که سه مورد تکمیل شده، ۱۱ مصوبه در حال اجرا بوده و۲ مصوبه در دست پیگیری جهت اجراست.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: یک مصوبه نیز به علت عدم تخصیص اعتبار راکد باقی مانده است. وی اضافه کرد: در مجموع پیشرفت مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ارومیه حدود ۵۸ درصد برآورد می شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان