Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم دانشجویی گروه مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی همدان موفق شد در دوازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار رتبه اول در بخش ایده برتر و رتبه دوم در بخش پوستر را کسب کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تیم دانشجویی گروه مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی همدان در دوازدهمین دوره مسابقات ملی کمیکار رتبه اول در بخش ایده برتر و رتبه دوم در بخش پوستر را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  هدف از این مسابقه فراهم آوردن زمینه‌هایی برای مشارکت دانشجویان مهندسی شیمی کشور و دانش آموزشان علاقه‌مند در طراحی و ساخت ماشین‌های کوچکی است که توانایی کنترل یک فرآیند شیمیایی را نشان می دهد.   این مسابقات به همت دانشگاه تهران در دانشکده‌ فنی دانشگاه تهران و زیر نظر انجمن مهندسی شیمی ایران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی همدان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد

از گروه نخست این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خانگی خلیج فارس با نتیجه ۲بر یک تیم فولاد ب خوزستان را شکست داد.

مهرداد هدایتیان و علیرضا سلیم پور برای شهرداری بندرعباس در این دیدار گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیم شهرداری بندرعباس که پیش از این در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار داشت حالا با کسب ۲۴ امیتاز و سه پله صعود در جایگاه نهم گروه نخست قرار گرفت.

اما از گروه دوم این مسابقات نیز تیم شناورسازی قشم از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (۳۰ فروردین) میزبان نیکا پارس چالوس است و فولاد هرمزگان به مصاف آکادمی کیا می‌رود.
تیم‌های شناور سازی قشم و فولاد هرمزگان نیز با کسب ۳۹ و ۳۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم قرار دارند.
لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۲۸تیم در دو گروه پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور