Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به محیط زیست و طبیعت بی نظیر لرستان اظهار داشت: لرستان از مناظر زیبا و ناب، آبشارهای متعدد و چشمه سارهای زیبا بهره مند است و باید قدر دان این نعمت ها باشیم.

وی با بیان اینکه قدر دانی از این نعمت ها در حفاظت از آن ها است، تصریح کرد: باید مشارکت مردم را در زمینه حفظ محیط زیست به کار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه از سوی دیگر باید به توسعه جنگل های مصنوعی لرستان بپردازیم و با جنگل کاری و درختکاری محیط زیست را تقویت و حفظ کنیم، افزود: پاکسازی محیط زیست از زباله ها و پسماندها از دیگر روش هایی است که برای حفاظت از محیط زیست و قدردانی نعمت های الهی باید انجام داد.

آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: آلوده نکردن آب و هوا مسئولیت امروز همه در برابر محیط زیست است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تلاش برای حفظ طبیعی محیط زیست گفت: رودخانه ها و تالاب ها باید حفظ شوند، مراتع را باید حفاظت کرد و در راستای حفظ اکوسیستم طبیعی تلاش و مانع از تغییر اقلیم مناطق شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین بر لزوم حفظ درختان بلوط به عنوان یک نعمت بزرگ و سرمایه ای عظیم برای آیندگان تاکید کرد و گفت: طبیعت یک نعمت خدادادی است و باید در مورد چگونگی بهره برداری از آن حساسیت داشت.

کد خبر 4443428

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد سازمان محیط زیست نماینده ولی فقیه در لرستان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد شهرکرد کرمانشاه شیراز یاسوج موکب خطبه های نماز جمعه مرز شلمچه زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز گفت: طرح پاکسازی گسترده و خودجوش  اتوبان شهید کسایی تبریز به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش امروز من بدون کیسه پلاستیکی اجرا شد.

 کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیات‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست بود.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضا‌های عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز تنها به منظور جمع آوری زباله نیست بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • محیط زیست روی مدار "رهاورد"