Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@07:57:16 GMT

انسداد محور بروجرد بر اثر ریزش کوه

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۱۵۴۱

انسداد محور بروجرد بر اثر ریزش کوه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ مرتضی چغلوند اظهار کرد: بامداد امروز بر اثر بارندگی‌های اخیر، ریزش کوه و سقوط سنگ‌های بزرگ در محور آبسرده رخ داد.

وی ادامه داد: به همین علت محور آبسرده- بروجرد در حال حاضر مسدود شده است.

چغلوند اضافه کرد: دستگاه‌های مربوطه با تمام توان در حال تلاش برای بازگشایی این محور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ریزش کوه محور بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد افزود: بر اثر بارندگی‌های اخیر در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش بارندگی‌ها از بامداد امروز، راه ارتباطی ۲۰ روستای حوزه شهرستان‌های سراوان، مهرستان، سیب و سوران و گلشن در اثر بارندگی‌های سیل آسای اخیر مسدود شده است.

وی افزود: علاوه بر این محورها، محور گلشن، سراوان، مهرستان، ایرانشهر، گشت، سراوان و محورهای فرعی سوران، پسکوه و مهرستان، سوران تا اطلاع ثانوی مسدود است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تمامی امکانات راهداری از جمله ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در شهرستان‌های مورد نظر مستقر شدند و تلاش راهداران برای بازگشایی این محورها ادامه دارد.

کرد بیان کرد: هم استانی‌ها، با توجه به شدت بارش‌ها از سفرهای غیر ضروری خودداری و می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

کد خبر 6081476

دیگر خبرها

  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • انسداد محور ایرندگان خاش به مهرستان
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • انسداد ۵ محور اصلی بر اثر طغیان رودخانه‌ها در هرمزگان
  • انسداد ۵ محور اصلی و ۲۷ محور روستایی بر اثر طغیان رودخانه‌ها
  • برق ۳۰ روستا در هرمزگان قطع است/ انسداد محور بندرلنگه به خمیر