Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ناگفته» شهرام ناظری و حافظ ناظری در رسانه‌های معتبر موسیقی کلاسیک کانادا بازتاب یافت. آفتاب‌‌نیوز :  «ناگفته» شهرام ناظری و حافظ ناظری در رسانه‌های معتبر موسیقی کلاسیک کانادا بازتاب یافت.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از ایلنا، دو رسانه Ludwig Van TORONTO  و The WholeNote به عنوان معتبرین رسانه‌های موسیقی کلاسیک کانادا، به کنسرت «ناگفته» شهرام ناظری و حافظ ناظری پرداختند و Ludwig Van TORONTO با تیتر «چگونه یک موزیسین ایرانی انقلابی در عرصه موسیقی کلاسیک ایران به وجود آورده است» بر حافظ ناظری تمرکز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





 OTTAWA CITIZEN نیز به عنوان معروف‌ترین روزنامه شهر اتاوا به این موضوع پرداخته است.



شهرام ناظری و حافظ ناظری  از شنبه، ۱۳ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۱ مهر ۱۳۹۷) برای برگزاری تور کنسرت «ناگفته» در اُتاوا به سر می‌برند. کنسرتی که یکشنبه، ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) در مونترال ادامه پیدا کرد و یکشنبه، ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) به تورنتو رسید.  



این تور کنسرت در ادامه به شهر کلگری کانادا رفت و شنبه، ۲۷ اکتبر (پنجم آبان) در این شهر برگزار شد. مقصد بعدی شهرام ناظری و حافظ ناظری وونکور است و امروز یکشنبه ۲۸ اکتبر (ششم آبان) در این شهر روی صحنه می‌روند.

اجرای روز یکشنبه ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) «ناگفته» در سالن سه‌ هزار و پانصد نفره سونی سنتر تورنتو با تقدیر مجلس کانادا از شهرام ناظری و حافظ ناظری همراه شد. در متن این تقدیر آمده بود: از شما سپاسگزاری می‌کنیم که استعداد اسطوره‌ای و نبوغ هنری‌تان را با مردم تورنتو در میان گذاشتید و بدانید که طرفدارهای بسیار زیادی در این‌جا دارید.
کد خبر: ۵۵۳۴۵۳ تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهرام ناظری حافظ ناظری کلاسیک کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد

(عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد

دیگر خبرها

  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...