Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@09:56:58 GMT

آمار ضعیف آبی پوشان؛ 6 بازی بدون گل زده

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۲۱۵۴

آبی پوشان تهران در فصل جاری ۱۰ بازی در لیگ برتر انجام داده اند که در این ۱۰ بازی در مجموع ۹ بار موفق به گلزنی شده اند که یک گل از این ۹ گل نیز در بازی مقابل تراکتورسازی به اشتباه و توسط مدافع تیم حریف به ثمر رسید. این آمار نشان می‌دهد آبی پوشان به طور متوسط در هر صد دقیقه یکبار موفق به گلزنی شده‌اند که این آمار نگران کننده‌ای برای این تیم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم استقلال در این ۱۰ بازی که در لیگ برتر انجام داده، تنها در ۴ بازی موفق به گلزنی شده و در ۶ بازی در باز کردن دروازه حریفان توفیقی نداشته‌اند. 

شاگردان شفر در هفته‌های نخست مقابل پیکان، چهارم مقابل پارس جنوبی جم، پنجم مقابل فولاد، هفتم مقابل نساجی، هشتم مقابل پرسپولیس و دهم مقابل سپاهان در گل زدن ناکام بوده‌اند.

آبی پوشان در هفته‌های دوم، سوم، ششم و نهم موفق شده‌اند به چهار تیم ذوب آهن، تراکتورسازی، نفت مسجد سلیمان و سایپا گلزنی کنند تا تنها این چهار تیم دروازه شان بر روی بازیکنان استقلال باز شده باشد.

این آمار نشان از عملکرد ضعیف تیم استقلال در فاز تهاجمی و ناکامی این تیم در باز کردن دروازه حریفان می‌دهد. اتفاقی که اگر ادامه دار باشد می‌تواند تبعات جبران ناپذیری برای این تیم داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی لیگ برتر استقلال پارس جنوبی پرسپولیس مسجد سایپا استقلال بازی سایپا فوتبال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۲۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان در بازی رفت مقابل شمس‌آذر سوپرگل تماشایی با ضربه والی به ثمر رساند و یکی از زبیاترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد.

سامان نریمان جهان بعد از این مسابقه دیگر موفق به گلزنی برای پیکان نشد و 14 بازی متوالی به گلزنی نشد تا هفته‌های زیادی را برای چشیدن طعم گلزنی منتظر بماند و در بازی امروز می‌تواند مجدد گلزنی کند و ناکامی خود را پایان دهد.

نریمان جهان روی برگشت توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه دقیق و محکم والی توپ را به زیباترین شکل وارد دروازه جعفرپور کرد و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد.

ویدئو: 316203

این بازیکن باتجربه امروز در کنار فرشید اسماعیلی هافبک‌های تاثیرگذار پیکان خواهند بود و باید دید مقابل بازیکنان دونده و سرعتی شمس‌آذر چه عملکردی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)