Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:33:51 GMT

اربعین امسال باشکوه خاصی در حال برگزاری است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۲۲۱۳

اربعین امسال باشکوه خاصی در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی در بازدید از مواکب لرستان در نجف اشرف گفت: در بحث عظمت و شکوه پیاده روی اربعین، به نظر من این اراده خدا است که محقق شده تا جهان به سمت حاکمیت مستضعفین و ظهور امام زمان(عج) پیش رود.

وی با بیان اینکه امروز بنده جمعیت زائرین بغداد به کربلا، حله به کربلا و نجف به کربلا را دیدم؛ این جمعیت زیاد را در سال های قبل ندیده بودم و امسال پیاده روی اربعین با شکوه خاصی در حال برگزاری است، تصریح کرد: قبول آمار زائران ۲۲ میلیون نفری برایم خیلی سخت بود؛  اما امروز وقتی استقبال بی نظیر شیعیان را دیدم، با قاطعیت می گویم که بیش از ۲۲ میلیون نفر جمعیت در پیاده روی اربعین امسال شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: امروز به یاد فرمایش حضرت امام افتادم که فرمودند «انشاالله در قرن ۱۴ سرنوشت جهان به دست اسلام می افتد و امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد».

سردار کشکولی با اشاره به اینکه فتوحات اسلام در یمن، سوریه، عراق و بحرین عرض قضیه ظهور را به نمایش می گذارد و راهپیمایی ۲۲ میلیونی اربعین متشکل از کشورهای اروپایی و آمریکایی و آسیایی عمق قضیه ظهور را نشان می دهد، ادامه داد: قضیه اربعین حسینی باید به ظهور امام زمان(عج) منتهی شود و شک نداریم این همگرایی و این اتحاد و این جمعیت منتج به ظهور خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردمی شدن موکب ها را به فال نیک می گیریم، تصریح کرد: اتفاق بهتری که توسط قرارگاه خاتم الاوصیا رخ داده است اعزام رایگان ۹ کاروان از مناطق محروم هومیان، کشکان شمالی، میربگ، کشور، زلقی و تخت چال و ۳ کاروان هیئت رزمندگان اسلام است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: از پذیرایی مردم عراق تشکر می کنم و امیدوارم که خدا طول عمر عنایت کند تا ظهور امام زمان(عج) را ببینیم.

کد خبر 4443479

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 نجف اشرف اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران گرگان بوشهر مشهد شهرکرد کرمانشاه شیراز یاسوج موکب خطبه های نماز جمعه مرز شلمچه زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع باشکوه محفل قرآنی امام حسنی‌ها

دیگر خبرها

  • آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • تقدیر قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)
  • یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید!
  • فیلم اظهـارات جنجالی یک زن؛ فرزند نذر ظهـور امام زمان در طرح «نو سربـاز»!
  • اجتماع باشکوه محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • (ویدیو) یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر
  • (ویدیو) "اگر من بگریانم و صدیقی بخنداند امام زمان ظهور می‌کند"
  • دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است