Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پارس نگران ممنوعیت کار اقماری هستند؛ پیش از این قرار بود از ابتدای آبان ماه، کار اقماری در عسلویه ممنوع شود ولی نیروهای حراست می‌گویند «فعلاً» قراردادمان یک ماه تمدید شده؛ امیدواریم بعد از یک ماه نیز دوباره بتوانیم با همان قرارداد اقماری کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پارس می‌گویند: قراردادهای واحد اجراییات و خدمات اداری سازمان، بر پایه روزکاری برای مناقصه گذاشته شده ولی هنوز مناقصه اجرا نشده؛ به طور رسمی هم هیچ ابلاغیه‌ای از سوی سازمان منطقه ویژه مبنی بر انجام روزکاری صادر نشده و پرسنل همچنان به صورت اقماری تردد می‌کنند.

تعیین مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه، برای این کارکنان یک اتفاق مثبت است، آنها می‌گویند امیدواریم مدیرعامل جدید با کار اقماری مخالف نباشد.

کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پارس تا کنون به صورت اقماری مشغول به کار بوده‌اند. پس از ابلاغیه وزارت نفت مبنی بر لغو کار اقماری در همه شرکت‌های تابعه، منطقه ویژه اقتصادی پارس نیز به کارکنان خود اعلام کرد که بخشنامه‌ی وزارت نفت، لازم‌الاجراست؛ ممنوعیت طرح اقماری، کارکنان را مجبور می‌سازد که به همراه خانواده هایشان در عسلویه سکونت کنند و دیگر نمی‌توانند براساس قانون 14 روز کار و 14 روز تعطیلات، تردد داشته باشند؛ کارکنان عسلویه می‌گویند منطقه ویژه اقتصادی پارس، قابلیت‌های محیطی و زیستی برای اسکان 2000 کارگر را ندارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران عسلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی با حضور در ویژه برنامه زنده تلویزیونی کیشانه با ساکنان و گردشگران کیش گفتگو کرد و به سوالات مردمی پاسخ داد.

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • چرا پزشکان خودکشی می‌کنند؟
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر
  • نوجوان مشهدی  در اسکله نخل تقی عسلویه جان باخت