Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  حسین نحوی‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر یارانه شهریورماه مراکز توان‌بخشی معلولان پرداخت شده است، گفت: یارانه مهرماه نیز به حساب مراکز استان‌ها واریز شده است و در اولین فرصت تخصیص می‌یابد.

وی در ادامه از بهبود وضعیت وسایل بهداشتی از جمله قیمت خرید پوشک خبر داد و گفت: ظرف چند هفته اخیر قیمت این محصول بهداشتی کاهش یافته است؛ به طوریکه همزمان با افزایش ناگهانی قیمت‌ها، قیمت هر بسته به ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان نیز رسید، اما با خرید این اقلام به شکل متمرکز در حال حاضر حتی توانستیم این محصولات را به قیمت حدود ۵۰ هزار تومان نیز تهیه کنیم و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توان‌بخشی سازمان بهزیستی کشور با ابزار امیدواری از بهبود وضعیت تهیه این لوازم تا آغاز فصل زمستان، اظهار کرد: در مورد پیشنهاد سازمان بهزیستی به سازمان برنامه و بودجه برای افزایش بودجه تهیه لوازم کمک توان‌بخشی و بهداشتی همزمان با افزایش قیمت این محصولات، هنوز اقدامی انجام نشده است، اما با این وجود بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ تشکل مردم نهاد به دفتر آقای نوبخت درخواستی ارسال کردند و خواستار تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه سازمان بهزیستی، تعلق گرفتن بسته‌های حمایتی به توان‌یابان و تخصیص بودجه مربوط به قانون حمایت از حقوق معلولان در لایحه بودجه سال ۹۸ شدند.

نحوی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: قانون حمایت از حقوق معلولان امسال به تصویب رسید، اما به دلیل تصویب لایحه بودجه سال ۹۷ پیش از تصویب این قانون، بودجه مربوط به آن به طور کامل تخصیص نیافت. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که برای اجرای این قانون الزام آور حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان نیاز است. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، اگرچه ممکن است تمام این بودجه تخصیص نیابد، اما امیدواریم با توجه به الزام آور بودن این قانون برای تمام دستگاه‌های اجرایی، این بودجه به شکل حداکثری در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود