Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌رضا کاشی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حادثه سقوط  6 تیر چراغ برق در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی(میثاق)  اظهار کرد: ‌پایه‌های تیر چراغ برق  بر روی فوندانسیون  نصب است که برای ایمن سازی در برابر باد و طوفان به وسیله مهره‌ها  و پیچ هایی به هم متصل می‌شود.

وی افزود: در صورت نبود این پیچ‌ و مهره‌ها، تیرهای چراغ برق با کوچکترین بادی سقوط می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت این حادثه  هم سرقت پیچ و مهره‌هایی است که برای ایمن سازی به کار برده می‌شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت برق مشهد بیان کرد: بلافاصله  بعد از حادثه همکاران ما  به محل حادثه  اعزام شدند و هم اکنون نیز در محل حضور دارند و در حال ایمن سازی هستند.

کاشی عنوان کرد: ما برای این جلوگیری از این سرقت‌ها راهکارهایی داریم که در حال  انجام آن هستیم.

وی با بیان اینکه این حادثه هیج گونه خسارت جانی نداشته ولی خسارت زیادی  به تاسیسات وارد شده است، بیان کرد: همچنین به دو خوردروی پراید و ویتارا خسارت وارد شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت برق مشهد افزود: در حال حاضر مسیر برای تردد خودروها باز است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران گفت: ساعتی قبل این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.   ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.   وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

دیگر خبرها

  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید