Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فروغی مدیر شبکه سه سیما که بعد از حاشیه‌هایی در برنامه «حالا خورشید» حاضر شد. او درباره ضعف سریال‌ها و تنوع برنامه‌های شبکه سه تصریح کرد: در تلویزیون سال‌ها از اواخر دهه 80 حضور داشتم و به این نمی‌خواهم بپردازم.

بهترین میزان سنجش افراد، عملکرد است. حال مردم این است که کشور به حال تازه و نشاط جوان‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که می‌توان بررسی کرد یک مدیر جوان می‌آید چه معایب و نواقصی وجود دارد و فکر می‌کنم درباره عملکرد بیشتر صحبت کنیم بهتر باشد. در دانشگاه امام صادق(ع) حقوق خواندم و لیسانس و فوق‌لیسانس گذراندم و در دانشگاه آزاد علوم‌تحقیقات دوره دکتری را می‌گذرانم.

توقع داریم مسئولان هم با مردم صحبت کنند

وی درباره آمار عملکردی تابستانه‌ای که تلویزیون منتشر کرده، افزود: من در شش‌ماه چند مسئله اصلی به عنوان مولفه‌های راهبردی شبکه‌مان اعلام کردیم. تابستان وقتی گرانی‌ها به مردم فشار می‌آورد برنامه «حالا خورشید» این موضوعات را دنبال می‌کند و اگر درباره دریای خزر موضوعی پیش می‌آید شما محمدجواد ظریف را دعوت می‌کنید و کارهای جدی انجام می‌دهیم. امروز بحث‌های جدی و مستندهای چالشی روی آنتن شبکه سه می‌رویم که مصداق بارز آن برنامه «روایت مردم» بود. یک نوع شجاعت رسانه‌ای را شاهد هستیم که این توقع را داریم مسئولان هم پاسخ مردم را بدهند و با مردم صحبت کنند. ما گفتگو و تعامل کردن را امروز درس‌آموز شبکه کرده‌ایم که اوضاع ما فرق می‌کند و رو به رشد حرکت خواهیم کرد.

شبکه سه شجاع‌تر و شفاف‌تر شده است

مدیر شبکه سه سیما درباره اینکه صحبت‌ها در حد صحبت باقی نماند و به پیگیری رسانه‌ای تبدیل شود، خاطرنشان کرد: واقعاً مسائلی که در شبکه سه مطرح می‌شود با جدیت مطالبه می‌کنیم، این اتفاق همان همیّت رسانه‌ای است. مردم از شبکه سه احساس کردند شبکه ما شجاع‌تر شده و با شفافیت کار را دنبال می‌کند. ما در شبکه سه که جوانانه‌ بود جوان‌ها کمتر بودند و ما بیشتر از این جوانان دعوت کردیم. مدت‌ها بود که تلویزیون باکس ویژه برای دختران نداشت که «دخترانه» را راه انداختیم. ما خیلی دشمنان داریم 240 شبکه فارسی‌زبان راه‌اندازی کردند در این شرایط حفظ برنامه‌های شاخص و برند کار سختی است.

چرا از سوپراستارها استفاده می‌کنید؟

وی در پاسخ به این سوال که چرا از سوپراستارهای سینمایی برای برنامه‌ها استفاده می‌کنید، تصریح کرد: یکی از چیزهایی که به یک برنامه کمک می‌کند چهره بودن مجریان و برنامه‌سازان آن است که مصداق بارز آن محمدرضا گلزار که محبوبیت هم دارد و هفته به هفته برنامه پخته‌تر و اجرای این بازیگر هم هر روز بهتر می‌شود. ما در این مدت از شجاعت، شفافیت به عنوان رویکردهای اصلی و توجه به دختران و خانم‌ها در دستور کار قرار دادیم.

باید جلوی تداوم اتفاق «دلدادگان»، تداوم پیدا نکند

فروغی در رابطه با انتقاداتی که به سریال «دلدادگان» می‌رود، گفت: نقشی که قرار بود در پایان‌بندی سریال کمک کند حاضر نشدند و کار زمین خورد. پانته‌آ بهرام می‌توانست مطالبه خودش را به گونه‌ای دیگر پیگیری کند نه اینکه یک کار عجیب و غیرحرفه‌ای انجام  دهد. تا جائیکه یک پست در اینستاگرام خود منتشر کرد ما را سانسور کردند و این‌ها که واقعاً چنین اتفاقی نیفتاد. مسئله این بود یک فیلمنامه مصوبی داشتیم و بر پایه همان پیش رفتند و دقیقه 90 وقتی بازیگر در هر شرایطی حاضر نمی‌شود به نقش‌آفرینی بپردازد زحمت سرمایه تلویزیون را هدر می‌دهد. ما چنین اتفاقی را پیگیری می‌کنیم که باب نشود و این اشتباه ادامه پیدا نکند.

مسابقات تلویزیونی گرمابخش منازل مردم است

وی افزود: آخرین آمار افکارسنجی سازمان صداوسیما بعد از شش‌ماه شبکه سه با اختلاف 14 درصدی پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون به شمار می‌رود. البته شبکه سه در ادوار مختلف پربیننده و خوب بوده و الان پیشرفت ما امیدبخش است. وقتی این طور مردم پاسخ زحمات ما را می‌دهند برای ما باعث انگیزه است که جلوتر حرکت کنیم. یادتان است که می‌گفتند وقتی فلانی بیاید به جای احسان علیخانی از نجم‌الدین شریعتی استفاده می‌کند و شبکه سه، شبکه قرآن می‌شود. اما ما آمدیم مسائل و مطالبات کشوری و بحث‌های اندیشه‌‌ای، فکری و اجتماعی را با چالش و جذابیت دنبال کنیم. مسابقات روی آنتن بسیار گرمابخش این شب‌های تلویزیون است که بسیار در این شرایط برای مردم راهگشاست. 

بازگشت احسان علیخانی و بهروز افخمی به شبکه سه با برنامه استعداد یابی و هفت

احسان علیخانی در زمستان با یک برنامه استعدادیابی به شبکه سه برمیگردد

برنامه «هفت» از یک ماه قبل از جشنواره فیلم فجر با اجرای آقای افخمی پخش می‌شود

برنامه نود مجددا پخش می‌شود

دوسریال بسیار خوب در فصل زمستان پخش خواهد شد/ به کارگردانی آقای حمیدنژاد و اسعدیان

یک برنامه استعدادیابی فوتبالی نیز پخش خواهد شد.

برنامه نود قبل از دیدار پرسپولیس در فینال جام باشگاه های آسیا  پخش می‌شود

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی پیکان و آلومینیوم اراک درباره اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان میان هواداران دو تیم پیش آمد، اظهار کرد: اتفاق خوب و مبارکی رخ داده و بانوان ما می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک ببینند، فکر می‌کنم فرهنگ هواداران بهتر شده، البته ما فرهنگ داشتیم ولی در برخی بازی‌ها اتفاقات خیلی خوبی نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: از وقتی که بانوان به ورزشگاه‌ها می‌آیند واقعاً فرهنگ استادیوم‌های ما عوض شده، به هر حال ما خودمان خانواده داریم و می‌دانیم در رابطه با چه چیزی صحبت می‌کنیم. فکر می‌کنم اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود. باید تمام مسئولیت اتفاقی که افتاده را بپذیریم. من خودم از این اتفاق تعجب کردم. امیدوارم که به سمتی برویم که اول به خانواده خودمان فکر کنیم. به کسی توهین کنیم پشت سرمان، خود ما خواهر و مادر و خانواده داریم. کسانی که دوست داریم همه به آنها احترام بگذارند.  

سرمربی تیم پیکان افزود: مطمئن هستم این اتفاق تکرار نخواهد شد و بر اثر یک حادثه که اسم آن را جوگیری می‌گذارم، رخ داد. معتقدم مردان ایرانی فوق‌العاده با غیرت هستند. باید یک لحظه فکر کنیم خواهر و مادر خودمان در ورزشگاه هستند و چگونه باید با آنها برخورد کنیم. من چند ورزشگاه دیگر رفته‌ام و فوق‌العاده و ورزشگاه با خانم‌ها بهتر شده است. همه با هم متحد هستند و تیم خودشان را تشویق می‌کنند، به تیم رقیب کا مدارند. قدم‌های مثبت خوبی برای فوتبال ما برداشته شده و خدا کند از این آدم‌های جوگیر در ورزشگاه‌ها نبینیم تا همه از از این فوتبال لذت ببریم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس حجـاب و پوشش بسیار متفاون مجری زن جنجالی تلویزیـون
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • ببینید/دفاع جانانه مجری شبکه نروژی از مردم فلسطین
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات