Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@05:24:20 GMT

چرایی تقویت حضور حشد شعبی در مرز عراق و سوریه

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۳۱۶۱

چرایی تقویت حضور حشد شعبی در مرز عراق و سوریه

فرمانده عملیات حشد شعبی محور غربی الانبار دلایل تقویت حضور نیروهای مردمی در مرزهای عراق و سوریه را اعلام کرد. ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های حشد شعبی، فرمانده عملیات حشد شعبی محور غربی الانبار از  تقویت حضور نیروهای مردمی در مرزهای عراق و سوریه خبر داد، به گفته وی در پی سیطره گروه تروریستی داعش بر برخی مناطق تحت سلطه نیروهای دموکراتیک سوریه(قسد)، حشد شعبی حضور خود را در مرز عراق و سوریه تقویت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده حشد شعبی افزود طی دو روز گذشته و به سبب شرایط نابسامان آب و هوایی، مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه(قسد) هدف حمله باندهای تروریستی داعش قرار گرفت که در پی آن این نیروها(قسد) عقب نشینی کرده که سبب ایجاد خلاء در مرزهای سوریه و عراق شد.

وی گفت شاهد عقب نشینی نیروهای دموکراتیک سوریه به همراه آمریکایی‌ها بودیم، همانطور که دستوراتی مبنی بر بسته شدن گذرگاه الباغوز صادر شده است، این گذرگاه مورد استفاده آمریکایی‌ها بوده و بر مرزهای سوریه  اشراف دارد.

این فرمانده حشد شعبی از هماهنگی گسترده میان نیروهای مرزی و ارتش برای مقابله با هر رخداد ناگهانی خبر داد و گفت ما تدابیر لازم را برای تامین امنیت مرزهای عراق و سوریه از طریق پشتیبانی نیروهای گارد مرزی عراق اتخاذ کردیم و یگان موشکی و گردان پشتیبانی هم از نیروهای گارد مرزی مستقر در مرزهای عراق و سوریه حمایت می‌کنند.
انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط داعش آخرین تحولات سوریه اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داعش آخرین تحولات سوریه اخبار عراق داعش آخرین تحولات سوریه اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان