Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما با حضور در برنامه زنده «حالا خورشید» درباره پخش مجدد برنامه تلویزیونی «نود» پس از ایام اربعین گفت: این برنامه از هفته آینده مجدداً با اجرای عادل فردوسی‌پور روی آنتن می‌رود.
  وی درباره پخش‌نشدن «نود» اظهار داشت: آن هفته مسابقات جذابی مثل فوتبال اسپانیا و انگلیس پخش شد و همه برنامه‌های شب ـ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شنبه تا سه‌شنبه ـ. از آنتن شبکه سه حذف شدند و فقط «نود» نبود. عادل خودش قبول نکرد بعد ساعت ۲۴ برنامه‌اش پخش شود. جدول برنامه‌ها را شورای کنداکتور تصویب می‌کند.

مدیر شبکه سوم سیما اظهار داشت: حرف‌های درون خانواده‌ای نباید بیرون می‌رفت و عادل نباید مصاحبه می‌کرد. ایشان کارمند رسمی صدا و سیما است و در قراردادش ذکر شده مصاحبه باید با هماهنگی شبکه باشد. بحث شخصی وجود ندارد، کار باید اصولی باشد.

فردوسی‌پور نیز به صورت تلفنی روی آنتن آمد و درباره گفت‌وگویش با رسانه‌ها که موجب دلخوری مدیران تلویزیون شده است، اظهار داشت: من فرزند رسانه هستم و در همه این سال‌ها مردم خیلی به من لطف و محبت داشتند و رسانه‌ها حمایت کردند و مدیران هم همیشه حمایت کردند و فرصت دادند. من هم سعی کردم برنامه‌ای بسازم که به ارتقای وضعیت لیگ و تیم ملی کمک کند.

وی ادامه داد: در هر مجموعه‌ای اختلاف دیدگاه وجود دارد و اصلا قرار نیست سلیقه من و علی فروغی عزیز یکسان باشد. من در بیست و اندی سال که در سازمان کار کردم سعی کردم دیسیپلین و خط قرمز‌ها را رعایت کنم.

فردوسی‌پور ادامه داد: اتفاقی هم که دو هفته پیش آمد یک سوءتفاهم بود که رخ داد. درباره گفت‌وگویم با خبرنگار یک خبرگزاری که صبح جمعه بعد از اعلام رسمی شبکه مبنی بر حذف نود از کنداکتور صورت گرفت، یک جمله ساده گفتم مبنی بر اینکه «در حال هماهنگی هستیم و امیدوارم بتوانیم برنامه را پخش کنیم».

این مجری فوتبالی خاطرنشان کرد: باعث افتخار و مباهاتم است که شبکه سه پربینند‌ه‌ترین شبکه است و مطمئن باشید که هر کاری از دستم بر بیاید برای آن انجام می‌دهم. فکر می‌کنم با همراهی و تعامل و کنار هم بودن می‌شود کاری کرد که مردم برنامه را ببینند و لذت ببرند. امیدوارم تعاملی دوطرفه میان نود و مدیران شبکه برقرار باشد تا مردم پای تلویزیون بنشینند و چند ساعتی ماهواره نبینند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام رحمانی اظهار کرد: بیش از ۷۴ تن از محصولات زراعی، دامی و آبزیان استان قزوین توسط شبکه تعاون روستایی به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: از این میزان ۵۴ تن محصولات زراعی و ۲۰ تن محصولات دامی و آبزیان است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه توسعه صادرات محصولات کشاورزی و حمایت از بهره برداران و شبکه تعاون روستایی ضروری است اظهار کرد: حضور فعال شبکه تعاون روستایی و سرمایه گذاری در این بخش حجم صادرات محصولات کشاورزی استان را افزایش خواهد داد.

کد خبر 6098288

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت