Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:26:51 GMT

ستگیری دو سارق گاوصندوق در شهر کاکی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۳۵۷۵

ستگیری دو سارق گاوصندوق در شهر کاکی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی صبح یکشنبه درجمع خبرنگاران بیان داشت: چند روز قبل فردی به هویت معلوم در شهر کاکی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گاو صندوق منزلش خود که حاوی بیش از یک کیلو گرم طلا، مقداری پول نقد و اسناد و مدارک بود خبر داد.

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه محل سرقت به وسیله مامورین انتظامی شهر کاکی پرونده برای پیگیری‌های تخصصی در اختیار تیم عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی ادامه داد: با اقدامات تخصصی پلیس و بررسی‌های میدانی از تردد فردی سابقه دار در اطراف منزل مالباخته اطلاع یافته و بلافاصله وی را دستگیر کردند.

وی از دستگیری هم دست این سارق خبر داد و گفت: با تلاش مامورین خودرو مورد استفاده سارقان شناسایی و توقیف شد.

واعظی با اشاره به اینکه سارقین به سرقت اعتراف کردند، افزود: اموال مسروقه در منزل یکی از بستگان متهمان در یکی از روستا‌های شهر کاکی کشف و با هماهنگی مقام قضایی به مالباختگان تحول داده شد.

انتهای پیام/م

سارقین گاوصندوقهای طلا در کاکی دستگیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: باشکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به اینکه این سارق با فریب مالباختگان پس از سرقت طلا به سرعت محل را ترک می‌کرد افزود: با شناسایی این سارق، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


وی گفت: این متهم سارق به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو