Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما صبح امروز یکشنبه ۶ آبان در برنامه "حالا خورشید" مقابل رضا رشیدپور حاضر شد و درباره عملکرد ۶ ماهه خود سخن گفت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی فروغی حالا خورشید شبکه سه مدیر شبکه سه نود عادل فردوسی پور رضا رشیدپور احسان علیخانی برنامه هفت بهروز افخمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد

یک مقام صهیونیستی گفت که اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر ای رژیم در مورد حمله به رفح، مذاکرات تبادل اسرا با حماس را پیچیده کرد.

براساس گزارش القدس العربی، این مقام که ترجیح داد نامش فاش نشود، در مصاحبه خود با نیویورک تایمز، مذاکرات جاری آتش بس و تبادل زندانیان با میانجیگری قطر و مصر را دشوار توصیف کرد.

وی افزود که وعده نتانیاهو برای حمله به رفح منجر به تشدید موضع حماس در جریان مذاکرات شد. از سوی دیگر، نتانیاهو اتهام یک مقام اسرائیلی مبنی بر «خنثی کردن» تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس و تبادل اسرا با حماس را رد کرد.

دفتر نتانیاهو در بیانیه‌ای اعلام کرد: این ادعا که نخست‌وزیر، کسی بود که توافق آزادی اسرا را خراب کرد، کاملا دروغ و فریب عمدی است.

این تحولات همزمان با آغاز تهدید ارتش صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها برای تخلیه  از محله‌های شرقی منطقه رفح و عزیمت به منطقه المواسی در جنوب غربی نوار غزه است.

ارتش اشغالگر در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی نقشه‌هایی را منتشر کرد که مسیر‌های تخلیه فلسطینی‌ها را نشان می‌دهد که اکثر آنها به دلیل جنگ هفت ماه گذشته از مناطق شمالی و مرکزی به سمت رفح آواره شده‌اند.

این درحالی است که پیش از این نیز ارتش صهیونیستی منطقه‌های امن را مشخص کرده و فلسطینیان را در همان مناطق بمباران کرده بود.

 مترجم: مینا عظیمی

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟