Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

مجید فراهانی در نود و ششمین جلسه علنی شورای شهر ضمن تشکر از توضیحات سید حسن رسولی،خزانه دار شورا در خصوص مسائل منطقه ۱۷ عنوان کرد: چقدر خوب است که این گونه گزارشات از زبان شورایاران مناطق عنوان می شد تا ۲۲ منطقه به صورت مرتب با حضور در صحن علنی، مشکلات مناطق را گزارش دهند.

 

وی افزود: سه ماه گذشته جلسه ای در منطقه ۱۷ حضور پیدا کردم، شورایاران منطقه ۱۷ از پیگیر ترین و سالم ترین شورایاران بودند؛ به همین علت ضمن تذکری از هیات رئیسه درخواست دارم تا برنامه ای تنظیم کنند و دبیر شورایاران مناطق در صحن علنی گزارشی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فراهانی با ارائه تذکری دیگر در خصوص شرایط منطقه ۱۷ بیان کرد: تذکر دیگر بنده به فرماندار محترم تهران است؛ جلسه شورای اداری منطقه ۱۷ حدود نه ماه گذشته در فرمانداری تهران تشکیل شد و در آن جلسه نمایندگان نیروی انتظامی، آبفا، برق منطقه ای، شهردار منطقه ۱۷، منتخب شورایاران، برخی اعضای شورای شهر و نمایندگان راه آهن حضور داشتند.

 

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی اضافه کرد: نکات مهمی در خصوص منطقه ۱۷ در آن جلسه عنوان و صورت جلسه ای تنظیم شد که متاسفانه تا کنون موارد طرح شده به سرانجام نرسیده است.

 

وی گفت: منطقه ۱۷ از حیث داشتن شهدا بیش از ۴ هزار شهید دارد و از سویی نماد محرومیت در کل تهران مطرح است و همچنین منطقه۱۷ در میان ۲۲ منطقه شهرداری تهران، از حیث نبود زیر ساخت ها محروم ترین منطقه تهران است.

 

این عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: به همین دلیل میتوان ادعا کرد منطقه ۱۷، خرمشهری در دل تهران است. چرا که بیشترین شهید ولی بیشترین محرومیت را دارد و از حیث وضعیت ریزدانگی بافت فرسوده، از حیث سرانه های خدماتی شرایط موجود حق مردم منطقه نیست چرا که شاهد کمترین سرانه ها هستیم.

 

فراهانی ادامه داد: اما برنامه شورای پنجم اولویت توسعه مناطق محروم بوده و باید به نحوی باشد که در عمل مناطق محروم به خصوص منطقه ۱۷، توسعه پیدا کند؛ در این راستا از فرماندار، شهردار منطقه و سایر متولیان امر درخواست دارم مصوبات شورای اداری منطقه ۱۷ خاک نخورد و پیگیری شود.

 

رئیس کمیته بودجه و نظارت با تاکید بر عمده مشکلات منطقه ۱۷ گفت: از جمله مهم ترین مشکلات منطقه که بحث راه آهن است؛ انتظار می رود موضوع را پیگیری و دنبال شود.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز چهارشنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید.

در این جلسه با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

همچنین با توجه به لزوم تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، «بند (م) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۲» مبنی بر اعطای مجوز برای برداشت منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر را برای سال ۱۴۰۳ تمدید کرد.

کد خبر 6100847 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • روز عجیب شورای ششم؛ گریه چمران برای وحدت!
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات