Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشگاه آزادی باید تا پیش از دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیمای ژاپن با استاندارد‌های ای‌اف‌سی هم‌خوانی پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدیران ورزشگاه آزادی با سرعت زیادی مشغول مرمت بخش های مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند و می خواهند تا قبل از فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا که باید در تهران برگزار شود، تمام مراحل مرمت استادیوم را به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از دست اندرکاران استادیوم در این خصوص به ما گفت: «خرج های زیادی روی دست ما گذاشته شد که البته این امر با حمایت وزارت ورزش و سایر ارگان ها به خوبی پیش می رود.

همچنین قراردادهایی با یکسری از پیمانکاران سرشناس داشتیم تا بدون هیچ مشکلی پیش برویم.» این فرد در مورد هزینه هایی که باید پرداخت شود نیز گفت: «در یکسری از مکان ها، نیاز به مرمت داشتیم مثل انبار، تاسیسات، سرویس های بهداشتی و... اما در برخی از قسمت ها فقط زیباسازی در دستور کار بود. افزایش امکانات رفاهی و مرزبندی یکسری از سکوها نیز دیگر اهداف مان بود. در مجموع چیزی بیش از 15 میلیارد تومان هزینه می شود. فقط یک قلم آن، عوض کردن یکسری از سکوها و صندلی های جایگاه ویژه و جایگاه غربی استادیوم بود که در این بخش، 2 میلیارد تومان ناقابل هزینه شده است! امیدواریم با همه این هزینه ها، بتوانیم رضایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و مدیران کمیته اجرایی این رقابت ها را جلب کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی ورزشگاه آزادی فینال لیگ قهرمانان آسیا دیدار پرسپولیس و کاشیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران

تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از حضور موفق در جام ملت‌های آسیا در کشور تایلند، و افتخارآفرینی در این جام، کسب مقام پنجمی آسیا و راهیابی به جام جهانی فوتسال، ظهر امروز از طریق میدان هوایی بین المللی امام خمینی(ره) تهران، وارد جمهوری اسلامی ایران شد و با استقبال گرم جامعه مهاجر، خانواده‌های خود، فعالان ورزشی و همچنین مسئولین سفارت افغانستان مواجه شدند.

در تازه ترین رنکینگ جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال افغانستان در آسیا از جایگاه دوازدهم به جایگاه هشتم رسید و از جایگاه ۴۹ جهانی به جایگاه ۴۵ صعود کرد.

این در حالی است که کادر فنی این تیم از جمله سرمربی همه ایرانی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم