Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@20:33:30 GMT

دانش آموزان بسیجی در دوران انقلاب خوش درخشیدند

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۴۵۴۱

دانش آموزان بسیجی در دوران انقلاب خوش درخشیدند

بیرجند - ایرنا - مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان بسیجی همواره از اوایل انقلاب تاکنون خوش درخشیدند و امروز هم این مهم در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نمایان است.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار جواد عقیلی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، افزود: اکنون از 163 هزار دانش آموز استان 82 هزار نفر در رده های امیدان، پویندگان و پیشگامان عضو بسیج هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 342 شهید گلگون کفن هدیه قشر دانش آموز استان به دفاع مقدس است و امروز فقط در بخش دانش آموزی هزار و 25 واحد بسیج در آموزشگاه ها زیرمجموعه 19 حوزه مقاومت بسیج فعالیت می کنند.
به گفته وی سازمان بسیج دانش آموزی در عرصه های علمی، فرهنگی، بصیرتی و اجتماعی دانش آموزان وارد شده که مورد استقبال دانش آموزان و خانواده های آنها قرار گرفته است.
عقیلی برگزاری آزمون های علمی، خلاقیت، پژوهش، رباتیک و مجالس حلقه های صالحین، راهیان نور و یادواره های شهدا را از مهمترین فعالیت های دانش آموزان در بسیج دانش آموزی استان ذکر کرد.
وی اظهار داشت: پارسال چهار هزار 800 دانش آموز در اردوهای راهیان نور و هزار و 418 نفر در طرح هجرت دانش آموزی که در بحث بازسازی و زیباسازی مدارس صورت می گیرد شرکت کردند.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته 162 مدرسه در دوره های هفت تا 10 روزه دانش آموزی طرح هجرت بازسازی و زیباسازی شد، افزود: بیشتر دانش آموزان از مدارس دوره متوسطه دوم شرکت کردند.
وی از برگزاری 12 عنوان برنامه در سطح مدارس استان در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: میقات الصالحین یکی از محوری ترین این برنامه ها است که حلقه های صالحین با حضور در نماز جمعه گزارشی از فعالیت های سازمان را ارایه خواهند کرد.
وی دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، اجرای پدافند غیر عامل، مسابقات ورزشی، حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، اجرای گروه 313 نفری دانش آموزان در این روز و حضور راویان دفاع مقدس در مدارس را از مهمترین برنامه های محوری هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد.
از هفتم تا 13 آبان ماه هفته بسیج دانش آموزی است.
*3215 * 6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بسيج دانش آموزي خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فقر حرکتی دانش آموزان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آزمون استخدامی معلمان تربیت بدنی و پرورشی ۳۰ فروردین برگزار می شود تا از این طریق خلاء کمبود معلم ورزش برطرف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد