Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی  رییس جمهور با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در احکام جداگانه ای، ۴ وزیر جدید را که موفق شدند روز شنبه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب کنند، منصوب کرد.

روحانی در این احکام از وزیران خواسته تا با به‌کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رییس جمهور اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری ابراز امیدواری کرده است این وزرا با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت وزیران و با حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل «منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید» در انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» و خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشند.

طبق این احکام جداگانه، مهندس محمد اسلامی به عنوان وزیر "راه و شهرسازی"، آقای محمد شریعتمداری به عنوان «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، آقای رضا رحمانی به عنوان «وزیر صنعت، معدن و تجارت» و دکتر فرهاد دژپسند به عنوان «وزیر امور اقتصادی و دارایی» منصوب شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است

رئیس جمهور گفت: اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام موثری در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی در در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آقریقا اظهار داشت: این نشست نماد و نمودی است از اراده کشورهای آفریقایی و جمهوری اسلامی ایران برای گسترش روابط اقتصادی. اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است.

رئیسی تصریح کرد: ما برخی از فعالان را می بینیم آشنایی کامل با ظرفیت‌های آفریقا ندارند و یا آشنایی کامل با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران ندارند که اقدام وزارت صمت برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی گام خوبی است در جهت آشنایی با توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم