Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@13:12:56 GMT

کانون سلامت مبارکه بافق افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۴۹۳۳

کانون سلامت مبارکه بافق افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسن لطفی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در مراسم افتتاح کانون سلامت مبارکه بافق گفت: این کانون برای نخستین بار در شهرستان بافق و شهرستان‌های استان یزد افتتاح شد و همزمان با این افتتاحیه در ۶ نقطه دیگر شهر یزد در حال اجراست.

لطفی افزود:کانون‌های سلامت طبق مصوبه قانونی وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان در محلات شهری و روستایی راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  ایجاد این کانون سلامت را مشارکت ساختارمند و آگاهانه مردم در امر همه جانبه سلامت اعم از سلامت جسم، روح و سلامت اجتماعی و معنوی عنوان کرد.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد گفت: تاکنون این اقدام در ۲۲ نقطه استان یزد آغاز شده و در مرز افتتاح است و در شهرستان بافق نیز ۱۴ کانون طراحی شده و تا دهه فجر تمامی آن‌ها افتتاح می‌شود.

 لطفی به تشریح چگونگی فعالیت این کانون پرداخت و افزود: مردم در یکی از گروه‌های موضوعی عضو می‌شوند و با انتخاب یک نفر به عنوان سرخوشه اصلی مشکلات محله نیازسنجی می‌شود و در مجمع سلامت محله به تصویب می‌رسد و پس از آن با مجمع سلامت شهرستان ارتباط می‌گیرد و در صورت نیاز به استان معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ی

کانون سلامت مبارکه بافق راه اندازی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه جواهرانه در بافق
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم