Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عظیم آسوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: عزاداری دهه آخر صفردر سطح بقاع شاخص استان از دوشنبه هفتم آبان ماه سال جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: در دهه آخر صفرامامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، حمزه رضا(ع) شیروان، سید جعفر(ع) و حمزه بن موسی بن جعفر(ع) اسفراین، فخرالدین(ع) ایور، زین العابدین(ع) سنخواست، محمد(ع) آشخانه و سیدجعفر(ع) سیاهدشت فاروج میزبان عزاداران اربعین حسینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آسوده با اشاره به اینکه در همه امامزادگان برنامه سخنرانی و مداحی همزمان با نماز مغرب و عشاء برپا می‌شود،افزود: تجمع عزاداران و قرائت زیارت ازبعید در آستان بقاع متبرکه استان نیز در روز اربعبین و رحلت رسول اکرم (ص) در دستور کار قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: در امامزاده سید عباس (ع) مرکز استان حجت الاسلام قدرتی و حجت الاسلام منفردی به سخنرانی پرداخته و محمدرضا ایزی و محمد باقر خوشنویس نیز مداحی می‌کنند.
انتهای پیام.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن عزاداری دهه آخر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۵۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان خراسان شمالی گفت: علی رغم بارندگی‌های خوب ابتدای سال٬ ۲۳ درصد از حجم آبی سدهای استان آب ذخیره شده و حدود ۷۰ درصد از ذخایر سدهای استان خالی است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3069778 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران