Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن، اعلام کرد جنگ سوریه متوقف نخواهد شد مگر آنکه آمریکا و اروپا نیز که به دنبال منافع خود در این منطقه هستند، آن را بخواهند.

او روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «مهم نیست که چقدر رهبری سوریه را مردم سوریه دوست دارند، تا زمانی که آمریکا، اسرائیل، اروپا و دیگر کشور‌های ائتلاف نخواهند، این جنگ تمام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منافع بسیاری از کشور‌ها در سوریه باهم در تضاد بوده است و تا زمانی که این کشور‌ها بر لزوم پایان جنگ توافق نکنند، این خونریزی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.»

رئیس جمهور چچن افزود خصومت‌های سوریه همچنان ادامه دارد، زیرا گروه‌های شبه‌نظامی که با نیرو‌های دولتی مبارزه می‌کنند، از کشور‌های ذکر شده حمایت دریافت می‌کنند.

قدیروف در ادامه تاکید کرد دولت سوریه به دلیل حمایت‌های روسیه پابرجا مانده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به عنوان یک صلح طلب، طبق هنجار‌های جامعه بین‌المللی عمل می‌کند و از یکپارچگی جمهوری عربی سوریه محافظت می‌کند. اروپا و غرب منافع دیگری دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه آمریکا رژیم صهیونیستی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه خبری آکسیوس امروز یکشنبه در گزارشی به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آمریکا هفته گذشته (به وقت محلی) انتقال مهمات به اشغالگران قدس را متوقف کرده است.

ادامه دارد ...

کد خبر 6097581

دیگر خبرها

  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • مرز‌های دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند