Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:59:37 GMT

80 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۶۰۵۱

80 برنامه در هفته بسیج دانش آموزی اجرا می شود

همدان- ایرنا- رئیس سازمان بسیج دانش آموزی همدان گفت: حدود 80 عنوان برنامه هفته بسیج دانش آموزی از هفتم تا 13 آبان ماه در سراسر این استان اجرا می شود.

محمد تقی امیدی ساکت روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: امسال هفته بسیج دانش آموزی با شعار «دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» از امروز آغاز و با حضور آحاد جامعه در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خاتمه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نیمی از 287 هزار دانش آموز استان همدان عضو بسیج هستند اظهار داشت: این استان در هشت سال دفاع مقدس، یک هزار و 76 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
امیدی ساکت عنوان کرد: در روز هشت آبان همزمان با عزاداری روز اربعین امام حسین (ع)، دانش آموزان بسیجی با برپایی دسته های عزاداری این ایام را گرامی می دارند.
وی با اشاره به اینکه همزمان با چهارمین روز این هفته مسابقات بین المللی لیگ علمی «پایا» برگزار می شود اضافه کرد: سال گذشته این مسابقات با حضور 11 کشور برگزار شد و یکی از سه تیم همدانی حاضر در این مسابقات رتبه سوم را کسب کرد.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی همدان گفت: این مسابقات ویژه دانش آموزان پایه های تحصیلی ششم ابتدایی تا دهم در رشته های علوم پایه، ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، کامپیوتر، برنامه نویسی و لیگ پژوهشی برگزار می شود.
وی تاکید کرد: کنگره ملی همفکری آینده سازان نیز روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود که 20 دانش آموز بسیجی استان به این کنگره اعزام می شوند.
امیدی ساکت با اشاره به اینکه روز پنجشنبه 10 آبان گلزار شهدای دانش آموز و معلم، عطرافشانی و غبارروبی می شود افزود: به مناسبت این هفته یادواره شهدای دانش آموز در سراسر استان برگزار می شود و همچنین دانش آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه دیدار می کنند.
وی ادامه داد: روز شنبه هفته آینده نیز برنامه پدافند غیر عامل در 6 شهرستان استان اجرا می شود.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی همدان گفت: روز 13 آبان همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی در حاشیه راهپیمایی این روز مسابقه نقاشی با موضوع «مرگ بر آمریکا» برگزار می شود.
امیدی ساکت تاکید کرد: امسال برنامه پیوند خانواده، مسجد و مدرسه به عنوان یک برنامه طولانی مدت، همزمان با سراسر کشور در قالب طرح شهید بهنام محمدی در همدان اجرا می شود.
گفتنی است، در سالنامه خورشیدی کشور هشت آبان همزمان با شهادت حسین فهمیده به عنوان روز دانش آموز نام گذاری شده است و هرسال از هفتم تا 13 آبان به عنوان هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی در سراسر کشور اجرا می شود.
9904/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هفته بسيج دانش آموزي برنامه ها 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد