Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛بهرامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کسب دو رتبه برتر در مرحله کشوری دومین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی حاصل تلاش دانش آموزان استان لرستان بود .

اوبا بیان اینکه جشنواره سفیران سلامت در سال 1396 در سطح شهرستان و استان برگزار شد ،افزود:  در مرحله استانی دومین جشنواره سفیران سلامت آثار برگزیده شهرستانها به تعداد 2100    اثر دریافت گردید و آثار ارسالی در رشته های عکاسی ،مقاله نویسی ،داستان نویسی ، انشاء نویسی توسط کمیته داوری بررسی و از آثار ارسالی به مرحله کشوری جشنواره سفیران سلامت دو نفر از دانش آموزان حائز رتبه برتر گردیدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان افزود : سفیران سلامت نقش ویژه ای در فرهنگسازی و تقویت فرهنگ خود مراقبتی و انتقال اطلاعات و تجربیات آموزش دیده به همسالان دارند.

بهرامی اسامی دانش آموزان حائز رتبه برتر را هانیه گنجی   در رشته عکاسی و صبا   گودرزی در رشته نقاشی  عنوان کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان سلامت معاون نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فقر حرکتی دانش آموزان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آزمون استخدامی معلمان تربیت بدنی و پرورشی ۳۰ فروردین برگزار می شود تا از این طریق خلاء کمبود معلم ورزش برطرف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • دایر شدن پایگاه‌های حامی‌یابی به مناسبت شب‌های قدر در زنجان
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان