Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی و احزابی مانند حزب موتلفه و جامعه اسلامی مهندسین درگذشت دبیر کل جمعیت فاطمیون را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت محمدرضا باهنر، رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت خواهر محترمه، مرحومه مغفوره خانم طاهره رحیمی موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌ها همکاری با این خواهر محترمه در جریان اصولگرایی، پایبندی و تعهد ایشان را به آرمان‌های انقلاب اسلامی به خوبی برای بنده به اثبات رسانید. اینجانب از سویدای دل درگذشت این بانوی مکرمه را به خانواده محترم ایشان و تمامی دوستان و همکاران در جرگه اصولگرایی صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره علو درجات و برای بازماندگان بالاخص خانواده معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم. خداوند روح این خواهر بزرگوار را با زینب کبری سلام الله علی‌ها محشور فرماید.

محمدرضا باهنر

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری

حزب موتلفه اسلامی هم در متنی به شرح زیر درگذشت مرحومه طاهره رحیمی دبیرکل جمعیت فاطمیون تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

باتسلیم در برابر اراده الهی بدینوسیله درگذشت خواهر محترمه، مرحومه مغفوره طاهره رحیمی موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

وی که دبیرکلی جمعیت فاطمیون را برعهده داشت، سال‌ها عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری بود و فعالیت‌های زیادی را در جریان اصولگرایی انجام داد و به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبندی کامل داشت.

حزب موتلفه اسلامی در گذشت این بانوی مکرمه را به خانواده محترمتشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحومه علو درجات را مسألت می‌دارد.

قدرتعلی حشمتیان  دبیرکل حزب مستقل واعتدال ایران ونایب رییس اول خانه احزاب ایران  هم به مناسبت درگذشت بانوی فرهیخته سرکارخانم رحیمی دبیرکل فاطمیون پیام تسلیتی را صادر کرد. متن پیام به این شرح است: 

درگذشت بانوی فرهیخته سرکارخانم رحیمی که بیش از دو دهه از عمر خود را صرف فعالیت در عرصه سیاسی و آگاهی بخشی به جامعه کرده است ضایعه تاسف باری در عرصه احزاب کشور  می‌باشد؛ که اندوه همگان و بخصوص دبیران کل احزاب را فراهم کرد.

بی گمان فعالیت مستمر و بی وقفه بیش ازدودهه ایشان در عرصه فعالیت‌های حزبی وعرصه‌های گوناگون اجتماعی تنها با عشق به مردم و امید به ساختن فردایی بهتر میسر می‌گردد که این دو مسئله در شخصیت مرحومه سرکارخانم‌رحیمی واستادش مرحومه سرکارخانم دکتر بهروزی دبیرکل فقید جامعه زینب (س) هویدا بود.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این بانوی دردآشنا به خانواده محترم ایشان و جامعه بزرگ حزبی درکشور وعزیزان عضو خانه احزاب ایران بویژه جریان اصولگرایی درکشور، برای ایشان از درگاه باری تعالی طلب غفران الهی و برای دیگر بازماندگان وبویژه دبیران کل مجترم احزاب کشور مسئلت دارم.

قدرتعلی حشمتیان

رییس جبهه مستقلین واعتدالگرایان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب و تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند