Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از شرق مازندران، با پیگیری علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس دو دستگاه آمبولانس بنز برای استفاده در پایگاه اورژانس جاده‌ای دو شهرستان نکا و بهشهر از طریق وزارت بهداشت و درمان اختصاص یافت.

با توجه به حجم بالای مسافران در استان مازندران در فصول مختلف و همچنین قرار گرفتن شرق مازندران در مسیر مسافران امام رضا(ع) و تردد مردم اقصی نقاط کشور در استان مازندران و تصادفاتی که در این مسیرها به وقوع می‌پیوسته و به دلیل کمبود آمبولانس، به فوت می‌انجامید؛ تلاش شد تا با اختصاص آمبولانس به این مناطق گامی در بخش بهداشت و درمان و افزایش امکانات برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان شرق مازندران گفت: در طول سال های مختلف شرق مازندران از کمبودهای مختلف در حوزه بهداشت و درمان رنج برده است و با کمبودهای مختلف زیر ساختی و تجهیزات روبرو بوده است که در سال 94 تنها یک دستگاه آمبولانس به منطقه شرق مازندران اختصاص یافته بود.

علی محمد شاعری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا به نبود یا کمبود تجهیزات پزشکی و بهداشتی در این سه شهرستان شرقی مازندران اشاره و اظهار کرد : در حالی که شهر ساری دارای هشت مرکز تصویربرداری پزشکی  ام آر آی است ، در سه شهرستان بهشهر ، نکا و گلوگاه که حدود 300 هزار نفر جمعیت دارند، تاکنون از وجود چنین مرکزی محروم بودند.

وی افزود : با رایزنی های انجام شده قرار است اولین مرکز تصویربرداری ام آر آی شرق مازندران در بهشهر افتتاح شد و خدمات مختلفی که باید در مرکز استان و شهرهای استان های همجوار در گلستان انجام می شد اکنون به راحتی در بهشهر انجام می شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به افزایش شاخصه های سلامت در بخش های مختلف حق مردم است؛ یادآور شد: امکانات بهداشت و درمان شرق مازندران باید مثل مرکز و سایر شهرهای مختلف استان تخصیص یابد و شاخص های سلامت افزایش یابد.

شاعری گفت: تلاش برای افزایش زیرساخت های بهداشت و درمان شرق مازندران در حال انجام است و زیرساخت های بهداشت و درمان باید بیش از پیش در شرق مازندران فراهم شود که با تلاش های انجام شده با توجه به کمبود امکانات و مجهز نبودن بیمارستان و کمبود سرانه بهداشت و درمان و فضای بهداشتی، کلنگ فاز دوم بیمارستان 50 تختخوابی گلوگاه و فاز دوم بیمارستان 50 تختخوابی امام حسین(ع) نکا به زمین زده شد.

وی افزود: آغاز عملیات ساخت فاز دوم بیمارستان گلوگاه از سال گذشته آغاز و اکنون از سرعت و رشد مناسبی در ساخت و ساز برخوردار است و بیمارستان نکا هم با توجه به اینکه در سال جاری کلنگ زنی شد امیدواریم شاهد رشد مناسبی در ساخت و ساز باشیم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان جایگزین بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر هم با نام بیمارستان خاتم الانبیاء بهشهر از 160 تخت اکنون به 220 تخت افزایش یافته است

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان جاده مجلس شورای اسلامی نماینده مردم بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر دو حادثه رانندگی، ۱۵ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با ۲ حادثه رانندگی، اظهار کرد: در ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو نیز در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کدهای درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند، خاطرنشان کرد: ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور