Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک تهیه‌کننده و ناشر آثار موسیقایی در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی از برنامه‌ریزی برای برگزاری چند کنسرت بعد از پایان ماه صفر خبرداد.

رسول ترابی تهیه‌کننده و مدیر موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است، تصمیم داریم بعد از پایان ماه صفر کنسرت‌های چند چهره پرطرفدار موسیقی پاپ را برگزار کنیم که از آن جمله می‌توان به برگزاری کنسرت اشوان، مهدی جهانی، فرزاد فرزین و گروه سون اشاره کرد که با توجه به اینکه هنوز تاریخ دقیق و مکان این اجراهای زنده این گروه‌ها مشخص نیست نمی‌توانم اطلاعات دقیق‌تری درباره آن‌ها ارائه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره برگزاری کنسرت سینا حجازی که مدتی است از اجراهای زنده به دور بوده هم توضیح داد: طبیعتا سینا حجازی یکی از پرطرفدارترین و متفاوت‌ترین خواننده‌های موسیقی پاپ کشورمان است که هم مخاطبان و هم من به‌عنوان تهیه‌کننده علاقه فراوانی به کارهای او دارم. اما برگزاری کنسرت یا تولید آلبوم جدید منوط به رضایت و اعلام آمادگی وی است که به محض آمادگی او برای برگزاری کنسرت، همچون قبل در کنار او خواهیم بود.

ترابی درباره معرفی خوانندگان و گروه‌های جدید موسیقی هم گفت: برنامه‌هایی برای برگزاری کنسرت و تولید آلبوم برای گروه «آکس» انجام گرفته که انتشار چند تک آهنگ یکی از این اقدامات است، اما در نظر داریم برای این گروه و یک مجموعه دیگر که به زودی برای مخاطبان معرفی می‌شوند مجموعه کنسرت هایی را نیز تدارک ببینیم که در فرصت مناسب نسبت به معرفی آنها اقدام می‌کنیم. اما فکر می‌کنم هم گروه «آکس» و هم مجموعه جدیدی که با آنها همکاری می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک حرف های تازه و جدیدی در عرصه موسیقی پاپ خواهند داشت.

این تهیه‌کننده موسیقی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره کنسرت‌های آینده اشکان خطیبی هم بیان کرد: بعد از موفقیت‌هایی که مجموعه کنسرت‌های اشکان خطیبی در این چند ماه داشت، تصمیم گرفته‌ایم تا برنامه‌های ویژه‌ای را برای برپایی کنسرت تدارک ببینیم که در این میان پیش‌بینی اجرا در سالن‌های بزرگ‌تر یکی از این کارهاست و امیدواریم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که بتوانیم این فضا را برای گروه منسجمی که با آنها همکاری می‌کنیم ایجاد شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس انتشار نیافته یک جاسوس انگلیس در ایران/ اوکه بود؟ + جزییات مرد داعشی می‌خواست خودش را به حرم برساند اما لو رفت نوازدان این روستا بدون دست به دنیا می آیند! سقوط هواپیما و بر ملا شدن رازهای مسافران + فیلم حکم اعدام سارق مسلح 4 بانک‌ تهران صادر شد عروس گستاخ نمی دانست داماد رازی پنهان از او دارد! حکم اعدام پلیس تهران تایید نشد / ناخواسته اقدام به شلیک مرگبار کردم! راز استخاره بد و صدای لرزان روز گذشته در مجلس چه بود !؟ قتل عام وحشتناک 15 دانش آموز توسط 2 دختر با هوش مدرسه ! کشف جسد متلاشی شده دو خواهر در کنار رودخانه+عکس قتل تازه عروس در پارکینگ +عکس مرگ تلخ دختر یک زائر اربعین در تهران + جزئیات برگزاری صدمین سالگرد قربانیان جنگ جهانی با گل خشخاش ریش حسن روحانی 35 سال در درستان این مرد است + عکس مرد جوان دوست دخترش را در بیابان زنده به گور کرد +عکس قاچاق دختران باکره توسط پدر و پسر بی رحم + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ورود زنان به اینجا از سوی دولت ممنوع شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه موسیقی پایان تهیه کننده کنسرت ماه عکس ایران قتل اتهام عجیب دختر درگیری تصاویر ایرانی دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق سند اوقات فراغت، باید برای ۱۲ ماه سال دانش‌آموزان برنامه داشته باشیم؛ به همه مدیران ابلاغ شده که تابستان امسال از تمام ظرفیت‌های ممکن برای اوقات فراغت دانش‌آموزان استفاده شود.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی در برنامه تلویزیونی ثریا با بیان اینکه در سال ۱۳۸۵ قانون احیای معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، اظهار کرد: بعد از ۱۸ سال که از این قانون می‌گذرد هنوز هم می‌گوئیم معاونت پرورشی آن‌چنان که باید باشد نیست.

وی با بیان اینکه در ۱۸ سالی که بعد از قانون احیا می‌گذرد، تقریباً یک بار جذب مربی پرورشی داشتیم افزود: سایر جذب‌هایی که در حوزه مربی پرورشی و مشاور صورت گرفته، در حد سالی ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر بوده، امروز حدود ۴۵ هزار نیروی پرورشی و مشاور داریم و حدود ۷۰ هزار کمبود نیرو داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیشتر فضاهای پرورشی متروکه شده بودند گفت: حدود ۳۴۶ اردوگاه دانش‌آموزی داریم، در بحث محتوا نیز حوزه پرورشی نه به صورت صد درصد اما در بسیاری مواقع به حوزه‌ای کناردستی و کیفیت‌بخشی تبدیل شده است، مربیان پرورشی در مدارس از ابزار لازم برای تربیت دانش‌آموزان بهره‌مند نیستند، بنابراین در عنصر محتوا، نیروی انسانی و فضا که سه ضلع اصلی کار تربیتی هستند مشکل و کمبود داریم و تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم.

پورثانی با بیان اینکه ۱۱۲ هزار مدرسه و ۶۰۰ هزار کلاس درس و حدود یک میلیون فرهنگی داریم، افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده بودند دستگاه آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌ها قابل مقایسه نیست، سایر دستگاه‌ها نیرو را استفاده می‌کنند، اما وزارت آموزش و پرورش نیروی انسانی را تربیت می‌کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده بودند مصالح کشور و نکات دیگر را معاونت پرورشی با رویکرد عقلانی برای دانش‌آموزان جا بیاندازد، ادامه داد: ما نه تنها گروه‌های مردمی بلکه از نهادهای انقلابی و گروه‌هایی که دغدغه تربیت دارند، استقبال می‌کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه هفتم توسعه عنوان کرد: طبق دستورالعمل اوقات فراغت، برای اولین بار در سال گذشته فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار گرفت.

پورثانی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰ هزار گروه دانش‌آموزی جهاد تبیین در کشور وجود دارد، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌گوید که کل جریان آموزش و پرورش برای رسیدن به مراتبی از حیات طیبه است، کسانی که سند را نوشته بودند پیشنهاد داده بودند که وزارت آموزش و پرورش به وزارت تربیت رسمی جمهوری اسلامی تغییر نام یابد. در تمام صفحات مبانی سند تحول یک کلمه به نام آموزش و پرورش پیدا نمی‌کنید و تنها یک کلمه به نام تربیت وجود دارد.

وی با بیان اینکه در هر استان و هر منطقه‌ای که گروه جهادی و مردمی وجود داشته باشد پیگیری لازم برای فعالیتش انجام می‌شود، تصریح کرد: در ۷۲۰ منطقه کشور، هر منطقه یک معاون پرورشی داریم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در اعتکاف دانش‌آموزی شرکت کردند، اظهار کرد: سطح شبهات دانش‌آموزان زیاد اما عمق کمی دارد، باید اقتضائات دانش‌آموزان درک و برای آن برنامه‌ریزی شود.

کد خبر 751092

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • تشریح جزئیات برگزاری جشنواره سرود فجر/ سرود تقویت می‌شود
  • هنری که لاکچری شده!
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست