Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به آمار و ارقام باز‌ی‌های دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (یکشنبه) به بررسی ارقام دیدارهای برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

ارقامی که به دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر اختصاص دارد به شرح زیر است:

* 81 هزار و 350 تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند تا اولین صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بغداد بونجاح با به ثمر رساندن 13 گل در مسابقات، با بیشترین تعداد گل زده در یک دوره از رقابت‌ها برابری کرد، اما تیمش در مرحله نیمه‌نهایی از مسابقات حذف شد.

* پرسپولیس و کاشیما، سومین نمایندگان کشورهای ایران و ژاپن شدند که به فینال مسابقات راه یافته‌اند.

* ژاوی با 62 پاس، بیشترین پاس سالم را به نام خود ثبت کرد، اما با واکنش عالی بیرانوند، نتوانست گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند./ تسنیم

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس