Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:19:42 GMT

سرقت هزار متری کابلهای برق و خودرو در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۷۶۹۳۵

سرقت هزار متری کابلهای برق و خودرو در غرب تهران

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان از بازداشت سارقی خبر داد که با همدستانش اقدام به سرقت کابل برق و خودرو می‌کردند. ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ اجتماعی پلیس حوادث نظرات

سرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علیرضا شعبان‌پور با اعلام خبر بازداشت سارق کابلهای برق درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: عوامل گشت کلانتری 118 ستارخان شب گذشته در محدوده میدان صادقیه به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکی رنگ با پنج سرنشین مشکوک شده و این خودرو را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 118 ستارخان خاطرنشان کرد: دقایقی بعد خودروی مذکور در مکانی توقف کرد، چهار سرنشین از خودرو پیاده شدند که دو نفر از آنها با استفاده از میلگرد (به عنوان پایه) اقدام به بالا رفتن از تیرچراغ برق کرده و با کمک دو دستگاه قیچی صنعتی به برش کابلهای برق مشغول شدند.

وی افزود: مأموران گشت انتظامی به سرعت وارد عمل شده که خودروی پژو پارس اقدام به فرار کرد، مأموران مشغول تعقیب خودرو شده و با تیراندازی موفق به متوقف کردن خودروی پژو پارس شدند.

رئیس کلانتری 118 ستارخان با اشاره به بازداشت راننده پژو پارس گفت: در تحقیقات از راننده مشخص شد وی از دو روز قبل از طریق یکی از دوستانش به نام شهرام با فردی به نام پیمان آشنا شده و سه نفر سارق دیگر نیز از دوستان پیمان بوده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به ابزارآلات کشف شده از سارق محرض شد که آنها به صورت باندی اقدام به سرقت کابل برق و خودرو می‌کردند که پس از استعلام مشخص شد خودروی پژو پارس مسروقه بوده و سارقان با استفاده از خودروی پژوپارس مشغول سرقت خودروهای دیگر و کابل برق می‌شدند.

شعبان‌پور با اشاره به کشف تعدادی پلاک از داخل خودروی پژوپارس، تصریح کرد: طی بررسی پلاکها مشخص شد پلاکها دارای سابقه سرقت هستند و سارقان با تعویض پلاکها سعی داشتند شناسایی نشوند.

رئیس کلانتری 118 ستارخان از ادامه تحقیقات برای شناسایی سایر متهمان این پرونده خبر داد و گفت: طی بازجویی‌های اولیه مشخص شد کابلهای مسروقه کیلویی 45 هزار تومان در منطقه خلازیل به فردی به فروش می‌رفته و حدود یک هزار متر کابل که شب گذشته به سرقت رفته بود از سارقان کشف شد.

ترفند تکراری دختران جوان برای سرقت خودروهای لوکس

وی متذکر شد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت خودرو باید از پارک خودرو در مکانهای نامناسب و فاقد روشنایی خودداری کرده حتی‌المقدر برای پارک خودرو از پارکینگ مسقف استفاده و حتماً خودروها را به سیستم ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام/

R1370/P1010114/S2,21,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ با اطلاع از اینکه دو نفر اقدام به فروش باتری به مغازه داری کرده اند، ضمن هماهنگی با مقام قضایی جهت دستگیری سارق به محل مورد نظر اعزام شدند. 

سرهنگ زینلی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل، ۲ متهم سابقه دار را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: از سارقان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۳ عدد باتری خودرو کشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان