Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حواشی پایان دیدار پرسپولیس و سایپا بسیار زشت بود و به اعتبار فوتبال ایران لطمه وارد کرد.
حمید درخشان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پیش از آغاز این مسابقه، عده ای باعث رخ دادن حاشیه هایی شدند که روی اتفاقات روز گذشته بسیار تاثیرگذار بود.سرمربی سابق تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به حواشی بازی دیشب به صورت جدی ورود و با خاطیان به صورت قاطع برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*** دیدار پرسپولیس و سایپا نباید برگزار می شددرخشان در خصوص دیدار پرسپولیس و سایپا خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس دیدار بسیار سنگین مقابل السد را پشت سر گذاشته بودند و افت آنها در دیدار مقابل سایپا کاملا طبیعی بود. وی افزود: پرسپولیس در دیدار روز گذشته 2 بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار نداشت. ای کاش فدراسیون برای کمک به این تیم بازی با سایپا را به زمان دیگری موکول می کرد.کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس راه بسیار طولانی تا ژاپن در پیش دارد و بازیکنان این تیم کاملا خسته پا به فینال لیگ قهرمانان خواهند گذاشت. وی در رابطه با پیش بینی خود از دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود: اگر پرسپولیس بتواند در ژاپن مقابل کاشیما آنتلرز یک تساوی ارزشمند را کسب کند قطعا شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت. درخشان در خصوص اینکه آیا کاشیما آنتلرز قدرتمند تر از السد و الدحیل است؟ گفت: بی تردید این تیم ژاپنی قوی تر و با کلاس تر از تیم های قطری است. آنها فوتبال بسیار حرفه ایی را به نمایش می گذارند و سرعت بازی کاشیما قابل قیاس با السد نیست. وی تاکید کرد: یکی دیگر از نقاط قوت تیم کاشیما آنتلرز پرهوادار بودن است. آنها هیچ وقت مانند السد تحت تاثیر جو ورزشگاه آزادی قرار نخواهند گرفت.  برچسب ها: پرسپولیس ، سایپا ، فوتبال ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: پرسپولیس سایپا فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درباره حواشی اخیر ایجاد شده صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدشروین اسبقیان راجع به حکم کمیته انضباطی در مورد حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس، اظهار داشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مستقل است و حکم خودش را می‌دهد. در رابطه با وضعیت حضور خانم‌ها و وضعیت فرهنگی که باید انجام بپذیرد از مدیر عاملان باشگاه‌ها انتظار داریم که دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند. 

وی افزود: نباید به کرامت خانم‌ها خدشه‌ای وارد شود. تمام تلاش وزارت ورزش و مجموعه فدراسیون فوتبال این است که فضایی ایجاد شود که هواداران در آرامش و امنیت در ورزشگاه حضور پیدا کنند. قانون‌شکنی و عدم رعایت موازین قانونی به صلاح ورزش کشور نیست.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اقدام شهربانو منصوریان در مراسم تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران کشور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: آقای صدیقی مصاحبه کردند و مشکل خاصی نبوده است. رئیس محترم فدراسیون ووشو در این مورد توضیح دادند.

اسبقیان درباره اینکه منصوریان از اقدامات صورت گرفته در مراسم مذکور ناراحت نبوده است؟ تصریح کرد: نه اصلاً. خودشان هم بعداً توضیح دادند و مشکل خاصی نبوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح وزارت ورزش درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس