Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی خوی گفت: هفته گذشته پایگاه فوریت های پزشکی شماره پنج شهرستان خوی در شهر فیرورق به بهره برداری رسید و این پایگاه علاوه بر شهر فیرورق به روستاهای این شهر نیز خدمات رایگان عرضه خواهد کرد.

مجتبی قمری اصل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر 10 پایگاه فوریت های پزشکی شامل پنج پایگاه جاده ای و پنج پایگاه شهری در این شهرستان فعالیت می کند و پایگاه های جاده ای با توجه به سیاست های کلی نظام در15 تا 30 کیلومتری ورودی شهر مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی خوی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این پایگاه بسیاری از مشکلات این شهر در حوادث جاده ای و سایر حوادث اورژانسی کاهش یابد.
وی اضافه کرد: علاوه بر امداد و نجات، آموزش نیز از وظایف پایگاه های فوریت پزشکی است و با هماهنگی هایی که در مدارس و سایر دستگاه های اجرایی توسط کارشناسان این مرکز انجام شده، امر آموزش نیز صورت می گیرد.
وی ادامه داد: به زودی سیستم بی سیم در این شهرستان برقرار می شود و تمامی پایگاه ها و آمبولانس ها همراه با GPS به سیستم بی سیم تجهیز خواهند شد.
وی بیان کرد: با پیگیری های رییس دانشکده علوم پزشکی خوی اتوبوس آمبولانس و موتورلانس نیز به ناوگان فوریت های پزشکی این شهرستان اضافه می شود.
به گزارش ایرنا خوی دومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی پس از ارومیه است و در شمال این استان قرار دارد.
8137/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اورژانس فيرورق خوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم