Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پانا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع نحوه انتخاب شهردار را در جلسه هم اندیشی بررسی شده است، گفت: اما همچنان این استثنا شدن شهردار تهران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس دنبال می‌شود و ما این انتخاب را به طور موازی انجام می‌دهیم. مجلس با یک فوریت این طرح مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضا، فردا پنج نفر کاندیدای مورد نظر خود را معرفی می کنند و سپس از کاندیداهای انتخاب شده، دو نفر انتخاب و سپس گزینه نهایی معرفی می شود.

هاشمی در پاسخ به پرسش خبرنگاران که شما خودتان کاندیدای شهرداری تهران خواهید شد یا خیر، اظهار کرد: من شخصاً کاندیدا نمی شوم. در دور گذشته اعضا مصوبه‌ای داشتند که با ۱۷ رای تصویب شد مبنی بر این که اعضا از شورا خارج نشود. در جلسه فردا درباره این موضوع که آیا از اعضای شورا می توان فردی خارج شود یا خیر صحبت می شود.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: شهردار تهران تا زمانی که قانونا اجازه دارد به کار خود ادامه می دهد و البته طرحی که در مجلس دنبال می‌شود با امضای 50 نماینده و رای مجلس می‌تواند خارج از نوبت در صحن مطرح شود.

وی در خصوص زمان قانونی حضور افشانی در شهرداری، گفت: برخی معتقدند از زمان تصویب قانون که ۲۴ آبان است و برخی معتقدند از زمان ابلاغ قانون که ۲ آذرماه است افراد مشمول نمی‌توانند در محل کار خدمت خود حاضر شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۷۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس

منبع: ایسنا

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان